بازدید مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد از کارگاه تولید ماسک کانون اندیشه مطهر

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد از کارگاه تولید ماسک و گان کانون اندیشه مطهر یزد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد و تعدادی از کارشناسان این ستاد، شب گذشته از کارگاه تولید ماسک و گان کانون فرهنگی هنری اندیشه مطهر یزد بازدید کردند.

باقر پارسائیان مدیر کانون اندیشه مطهر یزد در این بازدید گفت: همانطر که مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش همدلانه بیاناتی را ارائه کردند ما سعی کردیم در این مسیر حرکت کنیم و به تولید ماسک و گان و لوازم بهداشتی بپردازیم.

وی افزود: اعضای کانون های مساجد نیز در این مسیر پیشگام بوده اند و با کمک های خود، ما را همراهی کرده اند که امیدواریم بتوانیم در این مسیر به خوبی حرکت کنیم.

پارسائیان بیان کرد: تاکنون بیش از150 هزار ماسک توسط اعضای این کانون تولید شده است که به نوبه خود آمار بالایی است که امیدواریم بتوانیم با همکاری مردم محل این میزان را افزایش دهیم.

وی گفت: این ماسک ها با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان، آستان قدس رضوی، هیات های مذهبی استان و خیرین تولید می شود و توسط نهادهای مربوطه در مکان های مورد نیاز توزیع می شود.

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد نیز در این بازدید با اشاره به ظرفیت کانون های مساجد استان در فعالیت های تولیدی گفت: هدف ما در ارائه خدمات در سطح استان مسجد محوری است و سعی داریم فعالیت های خود را در قالب مساجد و با محوریت مساجد انجام دهیم.

وی افزود: این کارگاه های تولید ماسک می تواند در ایام بعد از کرونا به کارگاه های تولیدی تبدیل شوند و فعالیت های خود را در راستای تحقق شعار سال و جهش تولید سوق دهند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: ما باید از ظرفیت های مردمی و اعضای کانون های مساجد به خوبی استفاده کنیم و توجه ویژه ای در این زمینه به مباحث تولیدی داشته باشیم.

حجت الاسلام سالاری ادامه داد: ما می توانیم دستاوردهای کانون ها در زمینه فعالیت های تولیدی را پس از ایام کرونا به نمایش بگذاریم و این ظرفیت مردمی را به جامعه ارائه کنیم.

 

کد خبر 919493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha