معرفی مدیر ستاد کانون های مساجد به عنوان افراد شاخص فرهنگی کتابخوانی

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد به عنوان یکی از افراد شاخص فرهنگی در زمینه کتابخوانی در استان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، پس از انتخاب یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران در سال 98، فعالیت های فرهنگی و هنری در استان یزد در قالب کتاب و کتابخوانی اجرا شد که افراد، گروه ها و نهادهای مختلف برنامه های خود را به اجرا گذاشتند.

اجرای برنامه های کتابخوانی، ترویج فعالیت های فرهنگی با پیوست کتاب و کتابخوانی، اجرای طرح های مختلف کتابخوانی مانند جام باشگاه های کتابخوانی، مروجان کتابخوانی و روستاها و عشایر دوستدار کتاب از جمله این اقدامات بود.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بر این اساس افراد شاخص فرهنگی کتابخوانی را در استان معرفی کرد که کسب عناوین کشوری و فعالیت های ترویجی در زمینه کتاب و کتاب خوانی به عنوان این شاخص ها بود.

حجت‌الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد و نویسنده کشوری به‌عنوان مروج برگزیده کتابخوانی کشور در بخش امامان جماعت و برگزیده جشنواره ملی فرهنگ مکتوب رضوی انتخاب شد.

علیرضا محسنی کتابدار روستای مهریز به‌عنوان روستای دوستدار کتاب کشور، بهار دهقان‌زاده، دانش آموز به‌عنوان مروج برگزیده کتابخوانی کشور در بخش دانش آموزان بخشی از این افراد بودند.

همچنین بابک صابری در بخش ناشر منتخب استان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت و عالیه محرابی به‌عنوان شاعر و برگزیده جشنواره ملی مکتوب رضوی انتخاب شدند.

 

 

کد خبر 916610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha