اجرای گروه سرود عاشقان ولایت یزد در مجتمع های مسکونی

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد از اجرای گروه سرود همزمان با میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) در مجتمع های مسکونی استان خبر داد.

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، با اشاره به اجرای برنامه های متنوع همزمان با ایام ماه مبارک شعبان توسط کانون های مساجد استان گفت: با توجه به گسترش و شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و استان برنامه های کانون های مساجد استان نیز تغییر کرده که ماهیت این برنامه ها نیز به این منظور صورت می گیرد.

وی افزود: یکی از این برنامه ها اجرای گروه سرود عاشقان ولایت کانون صاحب الزمان (عج) یزد بود که در مجتمع های مسکونی استان برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد ادامه داد: این اجراها با همکاری کانون فرهنکی هنری صاحب الزمان (عج) رحمت آباد - گروه سرود عاشقان ولایت و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: این اجراها با هدف ایجاد نشاط و امید به افرادی است که در خانه مانده اند، برگزار می شود که امیدواریم بتوانیم گامی مثبت در جهت تشویق مردم برای در خانه ماندن برداریم.  

کد خبر 913969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha