برپایی پویش خانگی « من و روزهای کرونایی در خانه» توسط کانون باب الحوائج یزد

مدیر کانون باب الحوائج حسن آباد یزد از برگزاری پویش خانگی « من و روزهای کرونایی در خانه» خبر داد.

مرتضی تیموری، مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج حسن آباد یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: اگرچه امروز شاهد تعطیلی مساجد و اماکن عمومی هستیم اما بچه های کانون و مسجد در هر صورت فعالیت های فرهنگی خود را دنبال می کنند و هم اکنون نیز به صورت مجازی فعالیت های متنوعی را انجام می دهند.

وی افزود: برگزاری پویش خانگی « من و روزهای کرونایی در خانه» از جمله این برنامه ها است که در این پویش به یادماندنی ترین خاطرات تلخ و شیرین روزهای کرونایی و حتی تجربیات جالب مانند اجرای بازی ها، تهیه کاردستی، آشپزی را در قالب یک یا دو خاطره زیبا، نقاشی، فیلم کوتاه، انیمیشن تهیه کرده و آثار را تا 31 فروردین ماه برای ما ارسال کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج حسن آباد یزد بیان کرد: به بهترین آثار ارسالی از لحاظ ایده پردازی و خلاقیت در آثار در یک جشن شاد و به یاد ماندنی در یک روز بدون کرونا در مسجد باب الحوائج  جوایزی اهدا می شود.

تیموری گفت: گروه سنی شرکت کننده ها 7 تا 16 سال است که علاقمندان می توانند آثار خود را به شماره 09391577682 ارسال کنند.

وی در پایان گفت: این پویش به همت کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) ، پایگاه بسیج عمار، پایگاه مقاومت بسیج خدیجه کبری (س)، پایگاه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم برگزار می شود.

کد خبر 913986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha