برگزاری نشست های دانشجویی با محوریت نماز

نشست های دانشجویی با محوریت نماز در مراکز آموزش عالی خراسان شمالی به همت ستاد اقامه نماز این استان برگزار می شود.

 

محمدصادق باقرپور، دبیر ستاد اقامه نماز استان خراسان شمالی به خبرنگار شبستان گفت: برگزاری نشست های دانش آموزی و دانشجویی با همکاری آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی در طول سال در دستور کار ما قرار داد.

وی ادامه داد: نشست های دانش آموزی با حضور اساتید روحانی و غیروحانی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان در برخی از مدارس دخترانه و پسرانه با محوریت نماز برگزار می شود.

وی با اشاره به استقبال از نشست های دانش آموزی گفت: این نشست ها به طور متوسط 100 جلسه در طول سال برگزار می شود که بسیار نافع بوده و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

دبیرستاد اقامه نماز استان خراسان شمالی گفت: نشست های دانشجویی در مراکز آموزش عالی اعم از دولتی، آزاد و پیام نور با حضور اساتید و با محوریت نماز برگزار می شود.

وی درباره دوره های آموزشی ویژه مبلغان و خانواده ها گفت: برگزاری نشست هایی با محوریت نماز ویژه خانواده ها و اولیا دانش آموزان و آموزش ائمه جماعات با حضور اساتید اعزامی از تهران و قم در دو رشته قرائت و تبلیغ از برنامه های ستاد اقامه نماز این استان است.

مشارکت ستاد اقامه نماز در دوره آموزشی مدرسین خانواده

باقرپور گفت: طرح مدرسین خانواده از سوی آموزش و پرورش برای مدرسین این اداره در موضوعات مختلف در طول سال برگزار می شود.طرح مدرسین خانواده با محوریت نماز به منظور تربیت نیروهای فرهنگی در ترویج فرهنگ نماز و انتقال آن به اولیا دانش آموزان با همکاری آموزش و پرورش برگزار می کند.

وی با اشاره به ارتقاء بینش فکری کارمندان دولت با محوریت نماز گفت: بیشتر ادارات و دستگاه های اجرایی برای اجرای طرح آموزشی نماز ویژه کارمندانشان همکاری خوبی دارند.

باقرپور درباره تقدیر از فعالان عرصه نماز گفت: تقدیر از فعالان اجرایی نماز در بهزیستی و مهدهای کودک و همچنین تقدیر از مسئولان، اساتید و مدرسین فعال فرهنگی در سایر ادارات انجام می گیرد.

نظارت هفتگی بر دستگاه های اجرایی در امر نماز

دبیر ستاد اقامه نماز استان خراسان شمالی گفت: مسئولان این ستاد چهارشنبه هر هفته در یک دستگاه اجرایی حضور پیدا می کنند و از نزدیک در جریان برگزای نماز در آن اداره و کمبودها و مشکلات آنها قرار می گیرند و در صورت نیاز مساعدت هایی به ادارات ارایه می دهند.

پایان پیام/

 


 

کد خبر 92014

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha