اهدای ۱۰ هزار بسته معیشتی به نیازمندان از سوی فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی

همزمان با ماه مبارک رمضان ۱۰ هزار بسته معیشتی به همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به نیازمندان استان اهدا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، همزمان با ماه مبارک رمضان 10 هزار بسته معیشتی شامل قند، روغن، ماکارونی، رب، شیر، پنیر، مایع ضدعفونی، ماسک و 100 تن برنج  به همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به نیازمندان استان اهدا می شود.

بنابر این گزارش، این بسته های غذایی به همت خیرین و فعالان اقتصادی استان تا پایان رزمایش مواسات و کمک مومنانه میان آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا در سراسر آذربایجان شرقی توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در مراسم تحویل این بسته های معیشتی اظهار داشت: جهادگران عرصه تولید در راستای مسئولیت اجتماعی خود با نیت‌های خیر وارد میدان عمل شده اند تا خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در تنگنا قرار نگیرند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه مساجد استان این روزها تجلی شکوه همدلی و انفاق مومنانه هستند، خطرنشان کرد: صنعتگران آذربایجانی نیز با لبیک به ندای رهبری در راستای اجرای رزمایش مواسات با همتی بلند به یاری همنوعان خود شتافته‌اند.

وی با بیان این‌که ماه مبارک رمضان فرصتی برای دستگیری از نیازمندان جامعه است، تصریح کرد: هرچند تحریم‌های ظالمانه آسیب‌های فروانی به پیکره تولید وارد کرده است اما این رفتارمذبوهانه دشمن به ما کمک کرد روی پای خودمان بایستیم و امروز برکات آن را شاهد هستیم.

آل‌هاشم با بیان اینکه عدم وابستگی به خارج و اشتغالزایی با همت والای تولیدکنندگان داخلی محقق شده است،  ادامه داد: تولید داخلی باید بیشتر از این  در سبد مصرفی خانواده های ایرانی باشد.

وی حمایت بانک‌ها از فعالان اقتصادی را یکی از عوامل لازم برای رونق تولید ملی دانست و گفت: رونق تولید در راستای فقرزدایی بوده و شغل‌های پایدار در جامعه ایجاد می‌کند.

کد خبر 922224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha