ابتکار زیبای کانون شهید علیمردانی در کمک به نیازمندان

حجت الاسلام والمسلمین طیب حسینی از کمک به کارگران روزمزدی که به علت شیوع کرونا بیکار شده اند با حفظ عزت و آبروی این قشر زحمتکش خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین »طیب حسینی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم گفت: در پی شیوع بیماری کرونا بسیاری از مردم شغل خود را از دست داده اندو دچار مشکلات عدیده اقتصادی شده اند.

 

این فعال فرهنگی کانون فرهنگی هنری شهید علیمردانی در ادامه با اشاره به یکی از این مشاغل افزود: یکی از گروه های آسیب دیده از ویروس کرونا کارگران روزمزدی هستند که هر روز کنار خیابان ها و میدان ها منتظر کار هستند اما متاسفانه در پایان روز دست خالی به منزل باز می گردند.

 

وی با بیان اینکه این قشر زحمتکش از هیچ منبعی حمایت نمی شوند گفت: در راستای کمک به این کارگران شریف، بچه های کانون فرهنگی هنری شهید علیمردانی با حضور در محل هایی که کارگران منتظر کار بودند مشخصات و شماره تلفن این کارگران را یادداشت و جمع آوری کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین طیب حسینی ادامه داد: برای اینکه عزت این کارگران شریف حفظ شود  به بهانه داشتن کار برای آنها، با آنها تماس گرفته شد و در محل مسجد بسته های معیشتی به آنها تحویل شد و شماره حساب آنان نیز برای واریز کمک های نقدی دریافت شد.

 

وی تصریح کرد: در نهایت تعداد 450 بسته معیشتی و حمایتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، میوه و بسته های بهداشتی که به همت خیران آماده شده بود میان این عزیزان توزیع شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین طیب حسینی ضدعفونی معابر، تهیه و توزیع پک بهداشتی را از دیگر فعالیت های کانون فرهنگی هنری شهید علیمردانی مسجد فاطمه الزهرا(س) عنوان کرد.

 

لازم به ذکر است در پی شیوع کرونا ویروس و از همان روزهای آغازین بسیاری از کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های جهادی را در راستای نابودی این ویروس و کمک به آسیب دیدگان از این شرایط شروع کرده اند که همچنان ادامه دارد.

 

کد خبر 923547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha