برگزاری همایش پاسداران اهل قلم در فارس

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه قلم ارزش بالایی دارد، گفت: فارس جز اولین استان هایی است که همایش پاسداران اهل قلم در آن برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، سردار سرتیپ محمدعلی آسودی، معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه کل امروز (28آذر) در جلسه نقد و بررسی کتاب "کاش چشم هایش دروغ گفته باشد"، گفت: یکی از مولفه های قدرت نرم ما قلم است و با همین مولفه ها در طول تاریخ در برابر سمتکاران و دشمنان دین و کشورمان ایستادگی کردیم.


وی خاطر نشان کرد: قلم ارزش بالایی دارد و از همین روست که خداوند در قرآن کریم به قلم قسم یاد می کند و باید مولفه های قدرت نرم خوب بکار رفته شود و پاس بداریم و در عرصه مدیریت را ساماندهی کنیم تا موفقیت کسب شود.


معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه کشور اظهار داشت: سپاه از دل جامعه جوشیده است و از دانشجویان و مردم تشکیل شده است و در دفاع مقدس حماسه آفریدند، مردمی که می خواهند قدرت داشته باشند باید به دنبال قدرت باشند، ما جنگ طلب نیستیم.


سردار آسودی از انعقاد تفاهم نامه میان سپاه و وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی برای چاپ و خرید کتاب خبر داد که این تفاهم نامه برای حمایت از پاسداران اهل قلم است، اضافه کرد: فارس جز اولین استان هایی است که همایش پاسداران اهل قلم در آن برگزار می شود و ماندگاری آثار نیاز به حمایت دارد که می تواند در دنیا درخشان شود.


معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه کشور با اشاره به اینکه نیاز سنجی جز مهمترین عواملی است که باید از سوی نویسندگان مورد توجه قرار گیرد، تاکید کرد: تاکنون هفت همایش برگزار کردیم که در اخرین آن 221 شرکت کننده پاسدار اهل قلم داشتیم و 420 اثر در هشت رشته به دبیرخانه ارسال شد.


پایان پیام/

 

کد خبر 92358

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha