کمک ۱۳ میلیاردی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی یزد به آسیب دیدگان کرونا +عکس

کارکنان علوم پزشکی یزد با لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرای رزمایش کمک مومنانه، ۱۳ میلیارد ریال برای کمک به آسیب دیدگان کرونا در یزد اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با شیوع بیماری کرونا در سراسر جهان و کشور، یکی از مراکزی که با این بیماری درگیر بودند کادر درمان بیمارستان‌ها به شمار می‌روند که شبانه روز در جهت رفع بیماری مردم تلاش خود را به کار بستند.

در این میان افرادی هم بودند از طلاب، روحانیون و بسیجیان که برای کمک به کادر درمان دست‌به‌کار شدند و در تمام زمینه‌ها به یاری این عزیزان شتافتند.

کادر درمان و کارکنان علوم پزشکی تنها به این مسئله اکتفا نکردند و با لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرای رزمایش مومنانه وارد عمل شدند و برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا آستین همت را بالا زدند.

لبیک به دعوت رهبری از سمت کارکنان علوم پزشکی یزد

محمدرضا میرجلیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در خصوص رزمایش کمک مومنانه توسط کارکنان این سازمان، گفت: بعد از بیانات رهبر معظم انقلاب برای اجرای رزمایش مومنانه، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد این دعوت را لبیک گفتند و به یاری آسیب دیدگان از کرونا شتافتند.

وی با بیان اینکه 2هزار و 500 بسته معیشتی توسط کارکنان علوم پزشکی یزد به آسیب دیدگان اختصاص یافته است افزود: ارزش ریالی هر بسته 6میلیون ریال است که اقلام مورد نیاز هر خانوار را دربر می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اضافه کرد: مجموع کلی بسته‌های معیشتی بالغ‌بر 13میلیارد ریال بود که در ماه مبارک رمضان بین آسیب دیدگان از بیماری کرونا توزیع خواهد شد.

میرجلیلی اظهار داشت: مرغ، گوشت، حبوبات، شکر، قند، برنج، روغن ازجمله اقلامی بود که به هر بسته معیشتی اختصاص یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تصریح کرد: مبالغ از محل کمک های خیری انسان دوستانه اعضای هیات علمی، پزشکان و سایر کارکنان دانشگاه جمع اوری و با همکاری شرکت تعاونی دانشگاه خریداری شد.

کد خبر 924327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha