تهیه بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی جهت کمک به نیازمندان

عزیزی با اشاره به اقدامات کانون امیرالمومنین(ع) زارچ گفت: بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی جهت کمک به نیازمندان تهیه و توزیع شد.

حمید عزیزی، مسئول کانون امیرالمومنین(ع) زارچ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد با اشاره به اقدامات مسجد و کانون در راستای حمایت از محرومان در این ایام گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و بر اساس تصمیم گیری ستاد کرونا در کشور و استان شاهد تعطیلی مسجد بودیم اما اقدامات و فعالیت های کانون در قالب های دیگر اجرا شد که حضور در گروه های جهادی مقابله با کرونا و فعالیت های مجازی از جمله این اقدامات بود.

وی افزود: در این راستا اعضای کانون از ابتدای شیوع این ویروس منحوس اقدام به فعالیت های جهادی کردند به نحوی که ضدعفونی کردن معابر و مساجد و محله توسط این افراد انجام شد.

مسئول کانون امیرالمومنین(ع) زارچ بیان کرد: با توجه پیوند نزدیکی که بین اهالی محل در مجاورت مسجد وجود داشت سعی شد تا با رعایت مسائل بهداشتی در جهت آگاهی بخشی گام برداریم.

عزیزی ادامه داد: استفاده از ظرفیت های مختلف از جمله حضور خیرین به خوبی توانست ما را در این راه همکاری کند به گونه ای که تعداد 360 بسته بهداشتی و 200 بسته معیشتی حمایتی در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

وی گفت: بسته های معیشتی شامل برنج، مرغ، روغن، رب گوجه، ماکارونی، سویا، نمک و گوشت بود و بسته های بهداشتی نیز شامل ماسک، ضدعفونی کننده بود.

مسئول کانون امیرالمومنین(ع) زارچ بیان کرد: این اقدام ما در جهت اقدامات طرح ملی راهکار ستاد هماهنگی کانون های مساجد است که در جهت پیام های رزمایش، ایمان، همدلی، کار و ایثار رمضان و با هدف با هدف ایجاد و تقویت نهضت خدمت رسانی، تقویت بنیه ایمان همدلی، کار و ایثار در محیط خانواده و محله با استفاده از ظرفیت های داوطلبانه مردمی با محوریت کانون های مساجد، امام جماعت، همراهی هیئت امناء و سایر تشکل های محله برگزار می شود.

عزیزی بیان کرد: در این قالب ما پویش های مختلفی را در بین اعضای مسجد و اهالی محل برگزار کردیم که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

 

کد خبر 925579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha