اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی گلستان در مسیر جهش تولید

حق شناس با بیان اینکه اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی گلستان در مسیر جهش تولید قرار دارد، گفت: در سال ۹۹ از ۲۳ پروژه نیمه تمام در این ستاد حمایت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» عصر امروز (شنبه 20 اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ستاد اقتصاد مقاومتی از 23 پروژه در بخش های تولید، صنعت و خدمات پشتیبانی خواهیم کرد و تا حل مشکلات و تعیین و تکلیف شدن شرایط فعالیت این واحدها در کنار آنها خواهیم بود.

 

استاندار گلستان ادامه داد: در سال 99 مشکلات این پروژه به صورت ماهانه پیگیری می شود و گره های پیشروی فعالان اقتصادی توسط دستگاه اجرایی رفع می شود.

 

حق شناس بیان کرد: بخش تولید ید استان گلستان از مزیت نسبی برخوردار است و همچنین در پرورش مرغ نیز گلستان جایگاه خوبی در کشور دارد.

 

وی افزود: اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی به رونق بخش گردشگری نیز کمک می کند و این مصوبات منجر به آن خواهد شد که هم در بخش گردشگری و هم در مزیت های نسبی اقتصادی استان شاهد یک جهش اقتصادی باشیم.

 

استاندار گلستان متذکر شد: از بانک های عامل می خواهیم تسهیلات را به پروژه های نیمه تمامی اعطاء کنند که با دریافت این تسهیلات بتوانند به چرخ تولید وارد شوند.

 

حق شناس افزود: با به پایان رسیدن واحدهای نیمه تمام اشتغال جدید در استان به وجود می آید و امیدواریم با حمایت لازم از این فعالان اقتصادی، بخشی از نرخ بیکاری استان گلستان کاهش یابد.

 

کد خبر 926613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha