اولویت اصلی استان در حوزه عمرانی، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است

طالبی استاندار یزد اولویت اصلی استان را در حوزه عمرانی، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد به‌منظور تصویب اعتبارات جاری و عمرانی استان و بررسی پیشنهادات کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری و پیشنهادات کارگروه زیربنایی و با حضور نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی و دیگر اعضای شورا در سالن کوثر استانداری برگزار شد.

محمدعلی طالبی استاندار یزد در این نشست با اشاره به اهتمام به سند آمایش استان یزد، اظهار داشت: تدوین برنامه‌ای عملیاتی برای اجرای سند آمایش در دستور کار شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد و انگیزه بالای نمایندگان استان یزد و همچنین نگاه فرا بخشی و عدالت طلبانه آنها، فرصت مناسبی برای مدیریت استان است که مدیران باید از این ظرفیت برای پیگیری مسائل استان و تعاملات برون استانی بهره ببرند.

طالبی با بیان اینکه با همراهی نمایندگان مجلس در استان، جلساتی با مسئولان کشوری در خصوص تامین اعتبارات مورد نیاز استان برگزار و مباحث اصلی توسعه استان، از جمله اجرای سند آمایش استان دنبال خواهد شد افزود: یکی از چالش‌های کنونی استان کسری بودجه است که راهکارهایی به همین منظور در این جلسه مصوب و مورد پیگیری قرار خواهند گرفت.

استاندار یزد در پایان به اولویت اصلی استان در حوزه عمرانی در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: اولویت اصلی استان در حوزه عمرانی، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است.

کد خبر 936888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha