تاکید بر استفاده از برق تولیدی برای جهش تولید در فارس

آیت الله دژکام گفت: و نیروی برق تولید شده باید به بهترین شکل در استان به مصرف برسد و تولید کننده ای نداشته باشیم که به دلیل عدم برخورداری از برق، نتواند فعالیت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (دوشنبه 22 اردیبهشت) در دیدار با مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه ای فارس، گفت: یکی از عوامل موثر در جهش تولید استان، افزایش تولید انرژی است.

امام جمعه شیراز افزود: جهش در تولید انرژی برق، علاوه بر تسهیل زندگی در افزایش تولید و تقویت صنعت نیز نقش بسزایی دارد و نیروی برق تولید شده باید به بهترین شکل در استان به مصرف برسد و تولید کننده ای نداشته باشیم که به دلیل عدم برخورداری از برق، نتواند فعالیت کند.

نماینده ولی فقیه در فارس اضافه کرد: با هدف جهش تولید در فارس باید زمینه استفاده صنعتی از برق ایجاد و به رفع کمبودها در نقاط مختلف استان پرداخته شود.

آیت الله دژکام با تاکید بر سپردن کارهای تخصصی به دست افراد کارشناس حوزه های مختلف، بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی برای انتخاب افراد متخصص برای انجام سریع تر کار مردم باید توجه ویژه داشته باشند تا امور به بهترین شکل انجام شود.

وی ادامه داد: استخدام اطرافیان خود در نظام اداری، کار درستی نیست و خوردن این حقوق ها حرام است چون حق دیگران را که شاید برای این کار شایسته تر بوده اند زیر پا می گذارد.

وی در این دیدار همچنین با تاکید بر توجه سازمان های استان به معنویات، بیان کرد: علاوه بر تلاش در حوزه های مرتبط با هر سازمان باید به معنویات و فضائل اخلاقی توجه شود و در شرایط حاضر از برکات معنوی ماه مبارک رمضان بهره مند شد.

کد خبر 927476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha