تقویت تولید و اقتصاد ملی در گرو هم افزایی و کار گروهی است

صادقی نسب با تأکید بر این که تقویت تولید و اقتصاد ملی در گرو هم افزایی و کار گروهی است، گفت: از این رو یکی از فعالیت های کارآفرینان نیوز، معرفی خانواده های کارآفرین و حمایت رسانه ای از آنها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «شاهین صادقی نسب» عصر امروز در نشست خبری مشترک مؤسسه خاتم و کارآفرینان نیوز که با عنوان «زن، خانواده و کارآفرینی» در فرهنگسرای جوان قم برگزار شد، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر بحث تولید، اظهار داشت: همه ما موظفیم از هر ظرفیتی که داریم در خدمت تولید ملی و تقویت تولید داخلی استفاده کنیم.

 

مدیر مسئول کارآفرینان نیوز افزود: تلاش ما در مجموعه کارآفرینان نیوز بر این است که بسترهای مناسب کارآفرینی را با برگزاری سمینارها، همایش ها و برنامه های آموزشی مورد نیاز در اختیار جامعه قرار بدهیم.

 

وی با بیان این که یک دست صدا ندارد و باید برای رسیدن به نتیجه دلخواه در کنار هم قرار بگیریم، گفت: در همین راستا به دنبال هم افزایی با گروه ها و نهادهای مختلف هستیم و تلاش داریم با در کنار هم قرار دادن قابلیت های موجود، گامی در جهت تقویت تولید ملی برداریم.

 

صادقی نسب بیان داشت: فرصت های زیادی برای کارهای گروهی وجود دارد به ویژه در موضوع خانواده می خواهیم صدای آنها را به گوش مردم و مسؤولین برسانیم و با تهیه بانک اطلاعاتی از مؤسسه خاتم و همکاری با این مؤسسه به معرفی و شناساندن خانواده ها و زنان کارآفرین و پیشرو در جهت تقویت تولید بپردازیم تا در نهایت به نتیجه بهتری برسیم.

 

وی با تأکید بر این که نباید از کارهای گروهی واهمه داشته باشیم، خاطرنشان ساخت: امروز بدون شک وضعیت جامعه ما به لحاظ معیشتی اصلا مطلوب نیست، از این رو هر کدام باید سعی کنیم به اندازه وسعمان برای نجات کشور تلاش کنیم و بدون شک یکی از راهکارهای نجات وضعیت اقتصادی کمک به تولید و کارآفرینی است.

 

این مدرس دانشگاه تهران در ادامه همکاری با مؤسسه خاتم را یکی از زمینه های تقویت رسانه ای رشد تولید و کارآفرینی دانست و ابراز داشت: همه می توانیم از مهارت و سرمایه ای که داریم برای تولید ملی استفاده کنیم چون بسیاری از مشکلات به وسیله تولید در سایه اشتغال حل می‌شود و وقتی این مشکل حل شد زمینه رفع بسیاری از گرفتاری ها، ناهنجاری ها، بزهکاری ها و آسیب های اجتماعی نیز گرفته می‌شود.

 

وی تصریح کرد: ما ضمن دعوت از همه گروه های مردم نهاد، رسانه ها و مؤسسات فرهنگی و اقتصادی می توانیم فعالیت های کارآفرینی را به جامعه معرفی کنیم تا در آینده، روزهای بهتری را شاهد باشیم.

کد خبر 949742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha