چادر تولید ملی با قیمت مناسب در صومعه‌سرا عرضه می‌شود

آب‌بند گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب چادر تولید ملی با قیمت مناسب در صومعه‌سرا عرضه می‌شود.

«معصومه آب‌بند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: موضوع عفاف و حجاب به عنوان یک اعتقادی دینی در کشور ما مطرح است.

 

مسئول بسیج جامعه زنان صومعه‌سرا رعایت حجاب را برای سالم نگه داشتن جامعه ضروری دانست و افزود: حجاب به عنوان باور و ارزش برگرفته از اعتقادات اسلامی ما مسلمانان است که برای فرهنگ‌سازی در این خصوص همکاری و مشارکت همگان نیاز است.

 

وی با اشاره به اینکه  بهترین راه ترویج عفاف و حجاب فرهنگ‌‌سازی در خانواده‌‏ها است گفت: اهمیت حجاب و عفت به میزانی است که خداوند در بسیاری از سوره‌های قرآن از آن به عنوان حافظ انسان در برابر بسیاری از مسائل و مشکلات یاد می‌کند.

 

آب‌بند تصریح کرد: هفته عفاف و حجاب یادآور مجاهدت و شجاعت زنان این سرزمین در دفاع از حجاب است و باید زنان و بانوان ما با همه توان و ظرفیت از این یادگار ارزشمند پاسداری کنند.

 

مسئول بسیج جامعه زنان صومعه‌سرا با بیان اینکه به مناسبت هفته عفاف و حجاب ویژه برنامه‌هایی را در دستور کار قرار داریم خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب با همکاری امور بانوان فرمانداری، اردوی جهادی، عرضه چادر تولید ملی با قیمت مناسب، دوخت چادر و مقنعه به صورت رایگان، اهدای بسته فرهنگی و شاخه گل به زنان و دختران، دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده شهیده سلامت، نشست بصیرتی، پیامک و فعالیت در فضای مجازی و قرارهای معنوی زیارت و گلباران مزار شهدا از جمله برنامه‌های ما با مشارکت بانوان است.

کد خبر 948256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha