کلیپ «کتابشناسی ماه مبارک رمضان» در فضای مجازی بازنشرشد

کلیپ «کتابشناسی ماه مبارک رمضان» با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، کتابشناسی و پژوهش و تحقیق در متون دینی، سخن بزرگان به همت فرهنگ سرای گلستان تولید و بازنشرشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومي فرهنگ سراي گلستان، کتاب بیانات «حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای» به کوشش علی رضا مختارپور با تحلیل ها، نصایح، موعظه هایی از بیانات ایشان در طول 22 سال گذشته با موضوع «ماه مبارک رمضان»گردآوری شده وتوسط نشر آفتاب اسلامی منتشرشده است .

کتاب«عرفان ماه رمضان» نوشته محمدحسن احمدی فقیه یزدی با مروری بر آثار انسان ساز ماه روزه با بیان آثارمعنوی روزه و عبادت از سوی انتشارات آیات بینات، کتاب «فضایل شهررمضان»، اثر علی مقصودی با نشر از سوی انتشارات میثم تمار با موضوع فضیلت دعا، تسبحات ، استغفار، عبادات و نیز کتاب «ضیافت آسمانی» به تالیف علی رضا نریمانی با مروری بر احکام عبادی و شرعی رمضان، روزه در سفر، ابعاد عبادی اجتماعی روزه که از سوی انتشارات ابتکار دانش به چاپ رسیده در این کلیپ مورد بررسی قرار می گیرد.

علاقه مندان برای بازدید از این کلیپ می توانند به نشانی  https://aparat.com/v/lwAUG فرهنگ سرای گلستان مراجعه نمایند.

فرهنگ سرای گلستان به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک است. شماره تلفن  77826475 برای آگاهی بیشتراعلام می شود.

کد خبر 927822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha