هرگز برای رفع مشکلی با وزیر یا مسئولی در معامله وارد نشدم

نماینده مردم اردکان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به نمایندگی خود ۵ دوره از مجلس گفت: هرگز برای رفع مشکلی با وزیر یا مسئولی در معامله وارد نشدم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمدرضا تابش» پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری استان یزد با اشاره به پایان دوره نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی پس از 20 سال گفت: تلاش من در انجام وظیفه در حد و قواره نماینده مجلسی که باید در راس امور باشد، بود و در تدوین قوانین، نظارت و توانمند کردن مجلس نیز این وظیفه را دنبال کردم.

نماینده مردم اردکان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هرگز در معامله با وزیر و مسئولی برای رفع مشکل وارد نشدم و سعی کرد تقوا و امانت داری را برای حل مشکلات مردم داشته باشم.

وی افزود: در پیگیری از مساله آب استان نیز تلاش های مختلفی داشتیم زیرا معتقدیم که استان به آب زنده است و در این راستا نیز تلاش کردیم که انتقال آب از زاینده رود و خلیج فارس صورت گیرد و تصویب قانون معادن، پرداخت یک درصد معادن از جمله اقدامات دیگر ما بود که اینها خلق فرصتی برای استان بود.

تابش بیان کرد: امروز مفتخرم با همت همکارانم در مجلس موفق شدیم در استان به صورت مستقیم و غیر مستقیم 200 هزار شغل در کشور ایجاد کنیم

کد خبر 931140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha