اگرچه نظارت های وجود دارد اما بازار رها شده است

صباغیان بافقی با اشاره به مشکلات گفت: اگرچه نظارت های بر بازار وجود دارد اما بازار رها شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمدرضا صباغیان بافقی» پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری استان یزد با اشاره به وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه نمایندگی وظیفه مجلس قانونگذاری و نظارت است که در صورت انجام صحیح این وظایفه، مشکلات مسئولان و به ویژه مردم حل می شود و هرچه کمتر به آن توجه شود مشکلات بیشتر می شود.

نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، مهریز و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما نمایندگان در این مسیر هرچه بیشتر حرکت کنیم می توانیم خدمت بیشتری انجام دهیم.

وی گفت: انتظار ما کمک در حوزه نظارت و قانونگذاری است زیرا مسئولان بیشتر با تنگناها آشنا هستند و می توانند با انعکاس مشکلات و موانع قانون به نحوی درست، ما را راهنمایی کنند.

صباغیان بافقی بیان کرد: رابطه نمایندگان، مردم و مسئولان باید به مردم آموزش داده شود و صداو سیما نیز بایستی این آموزش را داشته باشد زیرا در این صورت فشار کاری از مسئولان و نمایندگان برداشته می شود.

نماینده مردم 5 شهرستان یزد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اولویت های هر شهرستان باید مشخص شود و اجماعی بین مسئولان باشد زیرا اگر این امر تحقق پیدا کند از حاشیه ها پرهیز می شود.

وی گفت: متاسفانه امروز نظارت نیست و به دلیل مشکلات موجود و درگیری مجلس با مشکلات، بعد نظارتی فراموش شده و ضعیف است.

صباغیان بیان کرد: اگرچه زحماتی کشیده می شود و نظارت هایی نیز وجود دارد اما بازار رها است که باید برای آن تدبیری اندیشیده شود.

کد خبر 931153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha