متواضعانه از مردم تفت و میبد که چهار سال به من فرصت خدمت دادند تشکر می‌کنم

دهقانی فیروزآبادی گفت: متواضعانه از مردم تفت و میبد که چهار سال به من فرصت خدمت دادند تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، کمال دهقانی فیروزآبادی نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در نشست شورای اداری استان که به‌منظور تجلیل از زحمات چهارساله نمایندگان استان برگزار شد، با بیان اینکه عبادت جز خدمت به خلق نیست، گفت: متواضعانه از مردم تفت و میبد که چهار سال به من فرصت خدمت دادند تشکر می‌کنم.

وی ضمن تشکر از استاندار، مدیران استان، ائمه جمعه استان و شهرستان‌های تفت و میبد، فرمانداران و مدیران شهرستان‌های تفت و میبد، رسانه‌ها، پایگاه‌های خبری و خبرنگاران، گفت: سعی کردیم صرفاً نگاه منطقه‌ای نداشته باشیم و با نگاه استانی و ملی مشکلات را حل کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان اینکه درزمینهٔ اصلاح قانون انتخابات دو طرح خوب در مجلس آماده شد، ادامه داد: اضافه کردن دو نماینده به نمایندگان استان و استانی کردن انتخابات با ۷۵ ماده‌قانونی که دربرگیرنده لایحه دولت نیز بود آماده شد که متأسفانه به سرانجام نرسید و امیدوارم در دوره جدید این موضوع به تصویب برسد تا نمایندگان بهتر بتوانند به مردم خدمت کنند.

 دهقانی فیروزآبادی اصلاح قانون مالیات بر ارزش‌افزوده بر اساس برنامه ششم توسعه را اقدام خوب مجلس عنوان کرد و افزود: اصلاح قانون وصول یک درصد عوارض فروش معادن می‌تواند منشأ تحول در حوزه‌های کشاورزی، راه‌ها و بهداشت و درمان استان باشد.

نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: چنانچه در تعامل‌ها کدورتی از اینجانب حاصل‌شده طلب حلالیت می‌کنم و البته اگر حقی بر گردن من باشد آن را همین‌جا می‌بخشم.

کد خبر 931254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha