در رسیدگی به وضعیت قم هیچگاه با نمایندگان دیگر اختلاف نداشتیم

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از خدمات ۱۲ ساله دکتر لاریجانی در مجلس گفت: در رسیدگی به وضعیت قم هیچگاه با نمایندگان دیگر اختلاف نداشتیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «احمد امیرآبادی» در نخستین نشست «شورای اداری استان قم» در سال جدید که عصر امروز(پنجشنبه اول خرداد) در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، ضمن گرامیداشت مناسبت های پیش رو از جمله عید فطر، روز قدس و سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: جا دارد یاد و خاطره همه شهدا به ویژه سید شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی را گرامی بداریم.

 

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در طول این سه ماه کادر درمانی و گروه های جهادی تلاش های گسترده ای داشتند و مجموعه دولت محترم با وجود مشکلات مالی که داریم، اقدامات خوبی انجام دادند با عنایت به این که وضعیت مالی و اقتصادی ما نسبت به کشورهای دیگر مناسب نیست.

 

وی با بیان این که ریاست محترم مجلس نیز در ایام تعطیلی مجلس نیز کارهای خوبی انجام دادند، گفت: هدف برگزاری این جلسه تکریم از آقای دکتر لاریجانی است که سه دوره نمایندگی مردم شریف قم را برعهده داشتند و ریاست مجلس شورای اسلامی بودند.

 

امیرآبادی افزود: انصافا در طول این هشت سالی که ما خدمت ایشان بودیم، در رسیدگی به قم و توجه به مشکلات این شهر هیچ گونه اختلافی نداشتیم و وحدت و همدلی برای حل مشکلات را واقعا می‌ دیدیم در حالی که در برخی مجامع استانی، اختلافاتی بین نمایندگان دیده می‌ شد.

 

وی در ادامه عنوان کرد: ما از تلاش های ایشان و همکاران ایشان در دو دفتر قم و در دفتر ریاست مجلس، تشکر می‌ کنیم هرچند ایشان به دلیل حضورشان در مجامع ملی و بین المللی فرصت حضور چندانی در قم و رسیدگی به ریز جزئیات نداشتند ولی انصافا تا جایی که در توان داشتند رسیدگی می‌ کردند و دفتر ایشان در قم و تهران نیز به وضعیت قم توجه داشتند.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که همه باید خدمت گذار مردم باشیم، گفت: هدف اصلی همه باید خدمت به مردم باشد که در این صورت خواهیم توانست راه شهدا را ادامه بدهیم.

کد خبر 931267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha