اهدای بیش از ۳۰ میلیون ریال جهت تهیه بسته های معیشتی در کانون شهدای گمنام میبد

زارعی از اختصاص بیش از ۳۰ میلیون ریال توسط خیرین جهت کمک به نیازمندان و تهیه و توزیع بسته های معیشتی توسط کانون شهدای گمنام میبد خبر داد.

اکبر زارعی، مدیر کانون شهدای گمنام میبد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، ضمن گرامیداشت عید فطر و پایان ماه مبارک رمضان گفت: خوشبختانه با همکاری خیرین در چندین مرحله بسته های معیشتی در ایام ماه مبارک تهیه و در بین نیازمندان تهیه و توزیع شد.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا اگرچه شاهد تعطیلی تهیه و توزیع افطاری در مساجد بودیم اما خیرین همچنان در این مسیر حرکت کردند و به صورت تهیه بسته های معیشتی و غذای گرم نذر خود را ادا کردند.

مدیر کانون شهدای گمنام میبد ادامه داد: خیرین این محل در جدیدترین فعالیت های خود بیش از 30 میلیون ریال جهت تهیه و توزیع بسته های معیشتی اهدا کردند که در نزدیک ترین زمان این بسته های تهیه و در اختیار محرومان قرار داده می شود.

زارعی بیان کرد: پیش از این نیز در قالب طرح ملی راهکار و رزمایش مومنانه بیش از سه مرحله بسته های معیشتی تهیه شد و با همکاری معتمدین محل و مردم در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

وی گفت: این فعالیت های ما همچنان پس از ماه مبارک رمضان ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم به صورت ماهانه و یا فصلی این اقدامات خیری را داشته باشیم تا حمایت از محرومان را به صورت جدی دنبال کنیم.

 

کد خبر 932211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha