تهیه بیش از ۱۰ هزار ماسک توسط کانون شهدای گمنام میبد + تصاویر

زارعی از تولید بیش از ۱۰ هزار ماسک مورد نیاز بیمارستان های استان خبر داد.

اکبر زارعی، مسئول کانون شهدای گمنام میبد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد با اشاره به اقدامات کانون به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: همزمان با گسترش و شیوع ویروس کووید 19 اقدامات متعددی از سوی اعضای کانون انجام شد که ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی از جمله این اقدامات است.

وی افزود: تهیه ماسک نیز از دیگر اقدامات ما در زمینه تهیه نیازهای بیمارستان ها در مقابله با ویروس کرونا بود که با همکاری اعضای کانون و اهالی محل تعداد بیش از 10 هزار ماسک تهیه و توزیع شد.

زارعی ادامه داد: تهیه این ماسک ها توسط 20 نفر از اعضای کانون انجام شد که در صورت نیاز این فعالیت ها ادامه پیدا می کند.

مسئول کانون شهدای گمنام میبد بیان کرد: همچنین در این راستا با توجه به ضربه هایی که این ویروس منحوس به مشاغل زد توجه به اقشار بی بضاعت و محروم در دستور کار ما قرار گرفت که شناسایی و تهیه بسته های معیشتی برای آن مهمترین اقدام ما بود.

زارعی بیان کرد: تعداد 150 بسته معیشتی با همکاری خیرین تهیه شد و در بین نیازمندان محل توزیع شد که این اقدام نیز تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی گفت: ضدعفونی کردن معابر و همچنین اهدای بسته های بهداشتی ( ماسک، مواد ضدعفونی کننده و ...) از دیگر فعالیت های کانون بود که در این مدت انجام شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 925024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha