توزیع بیش از ۱۲۰ بسته مواد غذایی در بین نیازمندان توسط کانون شهدای گمنام میبد

مسئول کانون شهدای گمنام میبد از توزیع بیش از ۱۲۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان در ایام رحلت امام خمینی (ره) خبر داد.

اکبر زارعی، مسئول کانون شهدای گمنام میبد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام رحلت امام خمینی (ره) گفت: همزمان با رحلت امام (ره) اعضای کانون با همکاری خیرین شهرستان میبد اقدام به توزیع بیش از 120 بسته مواد غذایی در بین نیازمندان کردند.

وی افزود: با توجه به آرمان های امام (ره) و انقلاب سعی کردیم در حد و توان خود اقدام به تهیه بسته های معیشتی و توزیع در بین نیازمندان کنیم که خوشبختانه با همکاری و همیاری مردم به خوبی انجام شد.

مسئول کانون شهدای گمنام میبد ادامه داد: آرمان های امام (ره) بر اساس ظلم ستیزی، کمک به محرومان، پشتیبانی از ولایت و ... بوده است که ما نیز در کانون فرهنگی هنری مسجد خود امیدواریم بتوانیم در این مسیر گام برداریم.

زارعی بیان کرد: خوشبختانه در ایام شیوع ویروس کرونا با حمایت خیرین در چندین مرحله توانستیم بسته های معیشتی را آماده کرده و در اختیار محرومان منطقه قرار دهیم.

وی افزود: تهیه بسته های بهداشتی، تهیه بسته های معیشتی، تهیه ماسک و مواد ضدعفونی کننده از دیگر اقدامات ما بود که خوشبختانه با همراهی اعضای کانون انجام شد.

مسئول کانون شهدای گمنام میبد خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم تا پایان شیوع ویروس کرونا در جهت فعالیت های فرهنگی و هنری و همچنین اجتماعی گام های موثری برداریم.

کد خبر 935899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha