دوره مجازی «نقد و پاسخگویی به شبهات وهابیت» برگزار می شود

معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان با همکاری اداره آموزش مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی، دوره آموزشی نقد و پاسخگویی به شبهات وهابیت را ویژه ماه مبارک رمضان به صورت مجازی برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، با توجه به شیوع ویروس کرونا و همکاری با وزارت بهداشت در اجرای طرح های محدودیت برگزاری اجتماعات و فاصله گذاری اجتماعی، برنامه های ماه مبارک رمضان معاونت تبلیغ این حوزه، امسال به صورت مجازی و در قالب «جشنواره آموزشی تبلیغی شهرالله» برگزار می شود.

 

دوره آموزشی «نقد و پاسخگویی به شبهات وهابیت» توسط حجت الاسلام والمسلمین افضل آبادی، در ۲۴ جلسه آموزشی و از ۱۵ اردیبهشت در سامانه آموزش LMS برای عموم طلاب خواهر و برادر سراسر کشور ارائه می شود.

 

نقد و پاسخگویی به شبهات وهابیت با هدف آشنایی طلاب با جریان شناسی و مبانی سلفیه و وهابیت، برگزار می شود و با توجه به برنامه ریزی طلاب، در تمامی ساعات شبانه روز می توان از آن استفاده کرد.

 

جریان شناسی سلفیه، بررسی مبانی سلفیه و وهابیت و بررسی شبهات وهابیت از سر فصل های این دوره عنوان شده است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به کانال معاونت تبلیغ در پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/howzehtabligh مراجعه نمایند.

کد خبر 927895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha