تهیه و توزیع بیش از یک میلیون بسته معیشتی توسط طلاب خواهر

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران گفت: تا امروز در رزمایش مومنانه توسط طلاب خواهر استان تهران بیش از یک میلیون بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام و المسلمین «محمدحسین کبیریان»، امروز در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد درباره مواسات و رزمایش مومنانه طلاب خواهر در استان تهران اظهار کرد: در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب طلاب خواهر استان تهران در قالب گروه‌های جهادی تا امروز بیش از یک میلیون بسته معیشتی برای کمک‌های مومنان تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

حجت الاسلام و المسلمین کبیریان تاکید کرد: پس از فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر انجام رزمایش همدلی و مواسات در کشور، خواهران طلبه استان تهران در همراهی با اقشار مختلف مردم در این رزمایش مومنانه حضور درخشانی داشتند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران با بیان اینکه رزمایش مومنانه پیش از ماه مبارک رمضان با شیوع کرونا آغاز شده بود، عنوان کرد: با آغاز ماه مبارک رمضان فعالیت در رزمایش مومنانه شتاب بیشتری به خود گرفت تا جایی که با فرارسیدن ولادت امام حسن مجتبی(ع) به اوج خود رسید.

وی در شرح فعالیت‌های خواهران طلبه و جهادگر حوزه‌های علمیه استان تهران، اظهار کرد: دوخت میلیون‌ها ماسک و گان توسط خواهران طلبه، حضور در بیمارستانها برای کمک به بیماران و کادر درمانی، مشاوره‌های حضوری و غیرحضوری و ابراز همدردی با خانواده‌ها، تغسیل و تکفین اموات کرونایی، تقدیر از مدافعان سلامت تنها بخشی از فعالیت‌های خواهران طلبه در این رزمایش است.

حجت الاسلام و المسلمین کبیریان افزود: همچنین حضور پرشور در فضای مجازی برای پاسخگویی به سئوالات مردم، همکاری در طرح غربالگری، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های نیازمند، اختصاص دادن بخشی از حقوق کادر و استادان مدارس علمیه خواهران به کمک‌های مومنانه و بسیاری از موارد دیگر از دیگر اقدامات و فعالیت‌های حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران بوده است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران در پایان با تقدیر و تشکر از همت، احساس مسئولیت و تلاش همه موسسان، مدیران، استان، کادر، طلاب، مبلغان و دانش‌آموختگان حوزه های علمیه خواهران استان تهران خاطرنشان کرد: امیدواریم با این حرکات نظیر رزمایش مومنانه صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه‌ مهدوی در قالب قسط و عدل، عزت، علم، مواسات و برادری تجلی پیدا کرده باشد، همه قدردان و شاکر فرصت خدمت به مردم باشیم.

کد خبر 928180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha