اصحاب و اعضای کانون مسجد «ولیعصر (عج)» صفاشهر هزینه سفره افطار را صرف کمک به نیازمندان کردند

شمس پور با اشاره به اینکه مراسم افطاری مسجد «ولیعصر (عج)» به علت شیوع ویروس کرونا لغو شد، گفت: اصحاب و اعضای کانون تصمیم گرفتند که هزینه افطار صرف تهیه بسته های معیشتی برای نیازمندان شود.

«رقیه شمس پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: هر ساله به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) کانون فرهنگی هنری «ولیعصر(عج)» مراسم افطاری برای اهالی مسجد «ولیعصر(عج)» تدارک می دید که بین نمازگزاران توزیع می شد اما امسال بخاطر شرایط ویژه ای که به علی شیوع ویروس کرونا به وجود آمده است، این امکان سلب و تصمیم گرفته شد که به نحو دیگری این کار را انجام دهیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد «ولیعصر (عج)» صفاشهر افرود: پس از مشورت با اعضای کانون بنا بر این شد که به ۱۰خانواده نیازمند شهرستان بسته معیشتی داده شود و چون در حال حاضر همه بسته های معیشتی داده شده بیشتر اقلام غذایی را شامل می شود، بسته های متفاوت از بسته های دیگر باشد حاوی میوه های مورد نیاز، خرما، پنیر، نان در ایام ابتدایی نیمه دوم ماه مبارک رمضان توزیع شد.


وی همچنین افزود: فعالیت های کانون فرهنگی هنری با توجه به شیوع ویروس کرونا محدود شده است و پس از شکست این ویروس منحوس از سر گرفته می شود.

 

 

کد خبر 928362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha