تامین امنیت سرمایه‌گذاری در گیلان/ اقتصاد مقاومتی  بومی‌سازی شود

آقایی با بیان اینکه امنیت سرمایه گذاری در گیلان تامین می شود گفت: شیلات، کشاورزی، دامپروری و صنعت بوم‌گردی چهار محور درآمدی استان در بومی‌سازی اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «احمد آقایی» امروز(یک‌شنبه، ۲۸ اردیبهشت)در شورای گفتگوی استان در سالن الغدیر استانداری گیلان اظهار کرد: پژوهشگران مهمترین عامل کج‌رفتاری و بزهکاری را در بیکاری و فقر دانسته‌اند.

 
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه فقر مهمترین بیماری اجتماعی تلقی می‌شود گفت: طبق روایات و احادیث بایستی توانگران فعال اقتصادی که از بهره هوشی اقتصادی بالاتری نسبت به دیگران برخوردارند، به افراد نیازمند کمک کنند.

 

وی به ظرفیت‌های بالای گیلان در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و با تصریح اینکه دستورالعمل‌هایی در حمایت از اقتصاد مقاومتی در استان ابلاغ شد افزود: تشکیل کارگروه، حمایت از تولید و فعالان اقتصادی و تشکیل کمیته‌هایی در کارگروه، رصد مشکلات اقتصادی و مشاوره حقوقی و ... از اهم موضوعاتی است که در حوزه حمایتی و امنیتی پیگیری می‌شود.

 

آقایی با تاکید بر اینکه سعی بر این است که اقتصاد مقاومتی را بومی‌سازی کنیم تصریح کرد: شیلات، کشاورزی، دامپروری و صنعت بوم‌گردی چهار محور درآمدی استان شمرده می‌شود.‌

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان اعلام‌کرد: جلوگیری از خروج سرمایه و در آمد اقتصادی از اهم برنامه‌هایی است که دنبال می‌شود.

 

وی اضافه کرد: با کسانی که از اقتصاد مقاومتی در راستای بهره‌وری شخصی و غارتگری بهره گیرند، برخورد می‌شود.

 

آقایی گفت: دستگاه قضا امنیت سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاران را تامین می‌کند.

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان اظهارکرد: تبدیل مرتع دامداری به صنعت گردشگری یکی از مواردی است که در راستای اقتصاد مقاومتی با آن برخورد جدی می‌شود چراکه به حوزه درآمد دامداران گیلان خدشه وارد می‌شود.

کد خبر 929529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha