تشکیل کمیته‌های تخصصی برای حمایت از فعالان حوزه دامپروری و کشاورزی

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در دیدار با مسئولان بخش دولتی و خصوصی حوزه دامپروری و کشاورزی گفت: به زودی کمیته‌های تخصصی متناسب با این حوزه تشکیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، «محمد باقر الفت» در اولین نشست با مسوولان و فعالان حوزه دامپروری و کشاورزی کشور با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: امیدوارم این نشست ها که با هدف همفکری و هم اندیشی برای حمایت‌های قضایی برگزار می‌شود بتواند بخشی از مشکلات و مسائل موجود را برطرف کند.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه اعلام کرد: به زودی کمیته‌های تخصصی متناسب با این حوزه تشکیل خواهد شد و تلاش خواهیم کرد تا شرایط دیدار با ریاست محترم قوه قضاییه با فعالان حوزه دامپروی و کشاورزی را فراهم کنیم.

الفت با بیان اینکه از جمله تاکیدات ریاست محترم قوه قضاییه رعایت اخلاق حرفه‌ای قضات و رعایت حقوق شهروندی است، گفت: تشکل های کشاورزی و دامداری نیز باید مطالبه‌گری کنند تا به نتیجه مطلوب برسند.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم تا احکام متناسب با نیازها و حقایق باشند، افزود: باید به عینیت‌ها و واقعیت‌ها توجه کنیم و به صورت مشترک تلاش کنیم تا مشکلات را برطرف کنیم. باید برنامه ریزی کنیم قضات دادگاه‌های تخصصی با مسائل این حوزه آشنا شوند و سطح اطلاعات آنها را بالا ببریم هم چنین بخش کشاورزی و دامداری و قوه قضاییه باید با تعامل بیشتر نسبت به شناخت نقشه فعالیت یکدیگر اقدام کنند.

به منظور اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مورخ ۲۹/ ۱۱/ ۱۳۹۲ و قانون نحوه پی‌گیری تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی مصوب مجلس شورای اسلامی مورخ  ۰۵/ ۰۳/ ۱۳۹۴، ریاست قوه قضاییه، در چارچوب وظایف و اختیارات «دستورالعمل پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه‌قضاییه» را ابلاغ کردند./

کد خبر 929625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha