کرایه های تاکسی کلانشهر کرج ۲۵ درصد افزایش پیدا کرد

حاجی قاسمی از افزوده شدن ۴۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری خبر داد و گفت: کرایه های تاکسی کلانشهر کرج ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حاجی قاسمی» با اعلام خبر افزایش کرایه های تاکسی در کرج گفت: بنابر مصوبه شورای اسلامی شهر کرج در سال جاری کرایه های تاکسی در کلانشهر کرج ۲۵ درصد افزایش پیدا کرد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج افزود: با هدف بهبود کیفیت ارائه خدمات به مسافران درون شهری، ۴۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری در شهر کرج افزوده شد همچنین ۲۰ دستگاه قدیمی ناوگان شهری نیز در حال بازسازی و احیاء مجدد است.

وی با اشاره به اینکه تقویت خط اتوبوسرانی و اصلاح مهندسی ساز و کار مدیریت شهری در زمینه حمل و نقل ترافیک بنابر مصوبه شورای اسلامی در سال ۹۸ در حال انجام است بر ضرورت تسریع این اقدامات از طرف شهرداری تأکید کرد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج مطرح کرد: بحث مترو شهری و اتوبوس های برقی نیز از دیگر طرح هایی است که با توجه به کمبود بودجه همچنان در زمینه حمل و نقل شهری کرج به نتیجه نرسیده است.

 

کد خبر 929708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha