برنامه نظام استکباری، دین‌گریزی نسل دوم و سوم انقلاب است

رئیس شورای شهر اردبیل با بیان اینکه برنامه نظام استکباری دین‌گریزی نسل دوم و سوم انقلاب است، افزود: استکبار تلاش می کند با دنیازدگی و رفاه‌زدگی، اندیشه پاک نسل جوان کشور را مسموم کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری، رئیس شورای شهر اردبیل، صبح مروز(1دی) در جلسه شورای شهر اردبیل با اعلام این مطلب تصرح کرد: در اتفاق اخیر که هواپیمای جاسوسی آمریکا با تلاش نیروهای اطلاعاتی کشورمان به ویژه سپاه سلحشور با موفقیت به زمین نشانده شد، نشان دهنده این قدرت بی‌نظیر است که ایران در جنگ نرم و عرصه جاسوسی استکبار جهانی نیز از نقطه ضعف به آنها ضربه وارد می‌کند.


وی با یادآوری اینکه این حرکت بی‌نظیر آمریکا را از مدار رفتار عقلایی جهانی خارج کرده است، افزود: رژیم آمریکا امروز در نهایت ذلت و عجز و ناتوانی تقاضای بازگرداندن این هواپیمای جاسوسی را می‌کند در حالی که هرگز حاضر نیست به توانمندی نیروهای نظامی ایران اعتراف کند.


سرداری نقطه ذلت استکبار را نقطه پایان نظام لیبرال دموکراسی و استیلای اندیشه‌های بی‌سرانجام توصیف کرد و گفت: ملت ایران با گذشته سه دهه از پیروزی انقلاب در اوج هیبت معنوی و مادی حتی کوچک‌ترین وابستگی به کشورهای بیگانه ندارد و در تمام عرصه‌ها توانسته است صلابت و قدرت خودکفایی و استقلال واقعی را به دست آورد.


رئیس شورای شهر اردبیل در ادامه با گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه، توطئه‌های رنگین استکبار در این زمینه، فاصله انداختن بین دانشمندان دینی و تجربی را خاطرنشان کرد و گفت: آنها برای تأمین نیاز دنیوی و مادی خود تلاش کردند تا در اوایل انقلاب بین دانشگاه و مراکز دینی و حوزوی ما خط جدایی بیندازند اما با درایت بزرگان این انقلاب همچون امام راحل دشمن در رسیدن به دسیسه و اهداف شوم خود ناکام ماند.


سرداری با پاسداشت یاد شهید مفتح بزرگ پرچمدار عرصه علم، اخلاق و ادب بیان داشت: شهید مفتح با مجاهدت بی‌نظیر خود توانست در همان اوایل انقلاب با وجود هجمه‌های سنگین شاکله وحدت حوزه و دانشگاه را پیوندی مستحکم ببخشد که در حقیقت این پیوند محکم همگرایی امور دنیوی و اخروی بود.


این مسئول برنامه نظام استکباری را در دین‌گریزی نسل دوم و سوم انقلاب بیان کرد و افزود: آنها تلاش می‌کردند با دنیازدگی و رفاه‌زدگی نسل جوان و تلقین این اندیشه دین‌گریزی را در دانشگاه‌ها و مراکز علمی تبلیغ کنند در حالی که هرگز نتوانستند از این دریچه کوچک‌ترین هجمه‌ای را به نظام اسلامی وارد کنند.
 

پایان پیام/

کد خبر 93026

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha