قدس و مسجدالاقصی نماد امت اسلامی/ اسرائيل نماد يك رژيم جعلی است

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده قدس و مسجدالاقصي را نماد امت اسلامي عنوان کرد و گفت: اسرائيل نماد يك رژيم جعلي است كه بر بستر انواع تجاوزات و بد اخلاقي‌ها و قانون شكني‌ها شكل گرفته است.

حجت‌الاسلام«علیرضا ابراهیم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با اشار به فرمایشات مقام معظم رهبری که «تنها راه قدس شريف، مبارزه و مقاومت است و ديگر راه‌ها، بي سرانجام و عقيم است» اظهار کرد: قدس و مسجدالاقصی نماد امت اسلامی و تمدن اسلامی است.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه اهتمام به روز قدس، اهتمام اسلامی و مرتبط با همه امت اسلامی است زیرا اسرائيل به همه منافع امت اسلامي يورش برده است افزود: در ۷۲ سال گذشته ما از يك سو شاهد پرونده ننگين و از سوی ديگر شاهد درخشش فلسطين و مقاومت امت اسلامی هستيم.

 

وی گفت: با پيروزی انقلاب اسلامی معادلات جهان تغيير كرد و آرمان فلسطين مطرح شد و پس از پيروزی انقلاب اسلامی ما شاهد اين بوديم كه اسرائيل به محاصره نيروهای مقاومت درآمد و شكست خود را پذيرفت.

 

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده با بیان اینکه بيش از نيم قرن است كه تجاوز و اشغال‌گری رژيم اسرائيل به شكلی سازمان‌يافته در مقابل سكوت نهادهای بين‌المللی انجام می‌شود تصریح کرد: اسرائيل نماد يك رژيم جعلی است كه بر بستر انواع تجاوزات و بد اخلاقی‌ها و قانون شكنی‌ها شكل گرفته است.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: امروز بسياری از فجايع منطقه و جهان را از همين زاويه می‌توان تحليل کرد و پيامدهای آن را توضيح داد كه حتی خارج از مرزهای فلسطين اشغالی در حال وقوع است.

 

وی اظهار کرد: معامله قرن و طرح الحاق كرانه باختری و تغيير پايتخت اشغالگران به قدس شريف اگرچه اوج وقاحت و نيت واقعی صهيونيست‌ها برای حذف موجوديت فلسطين و هويت‌زدايی از اين سرزمين را آشكار كرده است اما به هيچ وجه موضع جديدی نيست و از ابتدای اشغال‌گری هدف بوده است.

 

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده تصریح کرد: روحانیون، تشکل‌های دینی، نیروهای جهادی، انقلابی و مردم مومن و ولایتمدارشهرستان صومعه‌سرا همگام با ساير اقشار جامعه در آستانه آخرين جمعه ماه مبارك رمضان و روز جهاني قدس ضمن انزجار از تحريم‌های صورت گرفته از سوی برخی كشورهای غربی عليه حزب الله لبنان و فشارهای بين‌المللی بر آن كه با هدف تضعيف مقاومت اسلامی صورت می‌گيرد، بر ميثاق دوباره با انديشه‌های ناب امام خميني در دفاع از ملت مظلوم فلسطين و وفاداری به آرمان رهايی قدس شريف تاكيد کرده و ضرورت حفظ اتحاد راهبردی همه گروه‌های فلسطينی برای مقابله با توطئه‌های شوم صهيونيستی را يادآور می‌شود.

 

 

کد خبر 931047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha