استفاده از ظرفیت فضای مجازی در سالگرد ارتحال امام (ره)

فاضلی بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی در برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «فیروز فاضلی» امروز(پنج‌شنبه، ۱ خرداد) در جلسه ستاد ارتحال امام (ره) در استانداری با تاکید بر بهره‌گیری از فضای مجازی در برگزاری ویژهبرنامه های سالگرد ارتحال امام(ره) خواستار تهیه کلیپهای یک دقیقه‌ای توسط سازمان‌ها و انتشار در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه می‌توان در فضای مجازی سیطره‌ای داشت که در خانه هم از آن بهره گرفت افزود: امروزه بهره‌گیری از تبلیغات سنتی کارآمد نیست و باید مخاطب را جذب کنیم و فضای مجازی عاملی موثر در جذب مخاطب است.

 

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری در حال بازگشایی است گفت: در صورت اعلام وضعیت سفید در استان نمایشگاه‌های عکس به مناسبت سالگرد ارتحال امام دایر می‌شود.

 

فاضلی با تاکید اینکه هر سازمانی باید وظیفه‌ای بر عهده گرفته و مسئله‌مدار باشد اظهار کرد: باید در تولید محتوا دقت داشته تا شبهه‌ای ایجاد نشود.

 

در ادامه «عبدالله پاکاری» با بیان اینکه همزمان با سالگرد ارتحال امام، بزرگداشت شهید آیت الله احسانبخش را در ۱۳ خرداد داریم گفت: بادواره شهید احسانبخش از طریق فصای مجازی برگزار می‌شود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با تاکید بر تقویت فضای مجازی و بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی در مناسبت‌های نیمه خرداد افزود: همه دستگاه‌های اجرایی به‌طور هماهنگ پای کار نیستند و باید تقسیم کار صورت گیرد.


«حجت مهدوی» نیز در این نشست با اشاره به حضور مسافران در منطقه آزاد انزلی در تعطیلات خرداد از برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی خبر داد.

 

معاون فرهنگی منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه فضای حقیقی و مجازی باید متمم و مکمل هم باشند تاکید کرد: باید فضای مجازی را بیشتر و تکنیکی‌تر به کار گیریم و کرونا ضرورت این امر را اثبات کرد.

 

وی با تاکید بر خلاقیت و نوآوری در نشر اندیشه‌های امام به تناسب شرایط زمان اظهارداشت: فضای مجازی در کنار مساجد و دستگاه‌های اجرایی می‌تواند کمک‌یار در نشر اندیشه‌های امام راحل باشد و از این فضا باید استفاده کنیم.
 

کد خبر 931264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha