بیش از ۳۷ هزار بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش مواسات چهارمحال و بختیاری  توزیع می شود

سردار اکبری از برگزاری مرحله سوم رزمایش مواسات طی هفته آینده خبر داد و گفت: بیش از ۳۷ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی در سومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع می شود.

سرداار «علی‌محمد اکبری» با اشاره به مشارکت خوب دستگاه ها و مردم نیکوکار استان در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: دو مرحله این رزمایش با توزیع کمک ها در میان نیازمندان و افراد آسیب دیده از شیوع کرونا انجام شد و مرحله سوم هفته آینده برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در مراحل نخست رزمایش مواسات بیش از 96 هزار بسته معیشتی جمع آوری و توزیع شد، افزود: ارزش بسته های جمع آوری شده بالغ بر 163 میلیارد ریال بود.

 

دبیر قرارگاه رزمایش مواسات در چهارمحال و بختیاری از برگزاری مرحله سوم این رزمایش طی هفته آینده خبر داد و اظهار کرد: بیش از 37 هزار و 600 بسته معیشتی در سومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع می شود.

 

اکبری با اشاره به اینکه بیش از 9 هزار بسته معیشتی برای مرحله سوم رزمایش مواسات وارد استان شده است، تصریح کرد: بالغ بر دو هزار بسته بهداشتی نیز خریداری شده و به قرارگاه های شهرستانی فرستاده شد.

 

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به این مراحل ختم نمی شود، ادامه داد: این رزمایش تا نابودی کرونا ادامه دارد و در هر مرحله نیازمندان جدید شناسایی شده و بسته های معیشتی به آنان داده می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه هفتم خرداد ماه جاری در همه شهرستان ها برگزار شده و این مراسم از طریق شبکه های استانی و ملی به طور زنده پخش می شود.

 

کد خبر 931460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha