رژیم صهیونیستی خطری برای کل بشریت است

حجت الاسلام برگی گفت: خطر رژیم اشغالگر قدس تنها متوجه فلسطین، لبنان و یا حتی ایران نیست، بلکه خطری برای کل جهان بشریت است.

حجت‌الاسلام «رسول برگی» در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با بیان این‌که امسال به خاطر شرایط کرونایی راهپیمایی روز قدس برگزار نشد، اظهار داشت: نباید حتی اندکی از اهمیت این روز غفلت شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: باید در فضای مجازی صدای مردم فلسطین باشیم و حمایت خود را از مردم فلسطین نشان داده و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی به نمایش بگذاریم.

وی با بیان این‌که خطر رژیم اشغالگر قدس تنها متوجه فلسطین، لبنان و یا حتی ایران نیست، بلکه خطری برای کل جهان بشریت است، گفت: امام خمینی(ره)، مسأله قدس را از سال ۴۲ مطرح کردند و در جریان اولین ورود خود به کشور نیز در مورد رژیم غاصب صهیونیستی سخن گفتند.

برگی تصریح کرد: علت همه این توجهات به خاطر خطری است که رژیم اشغالگر قدس برای جهان دارد. امروزه یهود با حزب افراطی به نام "صهیون" ترکیب شده و صهیونیست‌ها در اورشلیم عهد بسته‌اند که کل دنیا را تحت سیطره خود قرار دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: پرچم رژیم غاصب صهیونیستی نیز بیانگر همین امر بوده و در اطراف ستاره داود، نیل تا فرات را در نظر گرفته‌اند؛ البته امروز می‌گویند که "نیل تا فرات" معنا نداشته و باید کل دنیا را تحت سیطره ستاره داود دربیاورند.

وی با تأکید بر این‌که خطر رژیم اشغالگر قدس، کل جهان بشریت را تهدید می‌کند، تصریح کرد: مسجدالاقصی، اولین قبله مسلمان بوده و بیت المقدس از همان ابتدا برای مسلمانان دارای جایگاه خاصی بود و همچنین محل معراج حضرت پیامبر اسلام است.

کد خبر 931476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha