سراسر آذربایجان تابلویی بی نظیر از حماسه همدلی مردم‌ است

آل هاشم گفت: سراسر آذربایجان در این روزهای سخت کرونایی تابلویی بی نظیر از حماسه همدلی و کمک های مومنانه مردم‌ خیر اندیش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در مراسم توزیع ۵ هزار بسته معیشتی اهدایی بنیاد مستضعفان به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در تبریز با تأکید بر ثبت، بازخوانی و روایت هنرمندانه این تلاش ها و فداکاری ملی اظهار داشت: زبان هنر یکی از راه های مهم و اثرگذار در تبیین ابعاد رزمایش مواسات است .

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه آیندگان باید از این رزمایش درس بگیرند گفت: هنرمندان با هر وسیله و هنری که در اختیار دارند شکوه این همدلی ها را در تاریخ ماندگار کنند.

آل هاشم با تاکید بر الگوگیری از روش شهید آوینی، در رسانه ای کردن جهاد مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: همه هنرمندان تاسی از تفکر شهید آوینی کمک های مومنانه را به تصویر بکشند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه شهید آوینی دفاع مقدس را در قالب روایت فتح در تاریخ ماندگار کرد، تصریح کرد: این شهید والامقام شخصیتی بود که در انجام کار فرهنگی و رسانه ای و هنری خود، منتظر تأمین بودجه و امکانات نمی ماند بلکه به سرعت به تکلیف و وظیفه انقلابی و دینی خود عمل می کرد.

وی افزود: از دیگر ویژگی های ممتاز سید شهیدان اهل قلم، اخلاص و معنویت بالای ایشان بود که به خصوص در کارهای ممتازش از جمله مستندهای روایت فتح، تأثیر خود را به خوبی نشان می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تجلیل از رفتار متین و صبورانه ملت در تولید و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی و همچنین آماده سازی و توزیع بسته های معیشتی در مساجد، مدارس و دانشگاه ها گفت: سراسر آذربایجان در این روزهای سخت کرونایی تابلویی بی نظیر از حماسه همدلی و کمک های مومنانه مردم‌ خیر اندیش است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: مردم با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب ، خالصانه و عاشقانه و با تمام آنچه در توانشان بود مجاهدانه وارد میدان عمل شدند تا با کمک های مومنانه خود آلام دردمندان و نیازمندان قضیه کرونا را تسکین دادند.

 

کد خبر 931307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha