روز قدس به یک باور عمومی در جهان اسلام تبدیل شده است

محمدپور گفت: روز قدس یادگار بزرگ امام راحل(ره) است که اکنون به یک باور عمومی در جهان اسلام تبدیل شده است.

«محمد محمدپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز که به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس ترتیب یافت، اظهار داشت: اگر چه امسال در روز جهانی قدس در پی محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری شایسته و گسترده راهپیمایی سراسری و حضور میلیونی مردم روزه‌دار و مسلمان ایران و جهان وجود ندارد، اما پاسداشت این یوم الله عظیم تعطیل‌ناپذیر است. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در این روز باشکوه میلیون ها دل مشتاق ملت های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب، شعار مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی را محکم‌تر و بلندتر از پیش سر می دهند تا نقشه شوم معامله قرن نقش برآب شده و فلسطینی آزادتر و آبادتر از خون شهیدانش سر بر در آورد.

وی اضافه کرد: روز قدس یادگار بزرگ امام راحل(ره) است که اکنون به یک باور عمومی در جهان اسلام تبدیل شده و نور امید را در دل های مستضعفان روشن می کندروز قدس یادگار بزرگ امام راحل(ره) است که اکنون به یک باور عمومی در جهان اسلام تبدیل شده و نور امید را در دل های مستضعفان روشن می کند.

محمدپور تاکید کرد: امسال اصحاب فرهنگ و هنر آذربایجان‌شرقی، در روز حیات اسلام ، یک دل منویات رهبر معظم انقلاب را چراغ راه کرده و یک صدا با مسلمانان و آزادگان عالم حمایت خود را از آرمان فلسطین و رهایی قدس شریف اعلام می‌کنند.

وی با تأکید بر این‌که آرمان آزادی فلسطین تحقق خواهد یافت، تصریح کرد: پیروزی حق و مجاهدان راه حق وعده‌ی الهی است که بدون شک جهان آن را به نظاره خواهد نشست؛‌ و روز قدس زمینه‌ساز تحقق این امر است.

کد خبر 931483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha