اجرای مرحله دوّم «رزمایش همدلی و مواسات» از سوی کانون شهدای غوّاص تبریز

همزمان با عید سعید فطر ۱۵۰ بسته غذایی و ۵ هزار قرص نانبه به همّت فعّالان کانون فرهنگی هنری مسجد امام خمینی(ره) یوسف آباد تبریز میان اقشار نیازمند توزیع شد.

«حیدر نعمتی زاده» در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اجرای مرحله دوّم رزمایش «انفاق و همدلی» به همّت فعّالان کانون فرهنگی هنری و پایگاه بسیج و هیئت امناء مسجد امام خمینی (ره) همزمان با عید سعید فطر خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای غوّاص مسجد امام خمینی (ره) منطقه یوسف آباد تبریز گفت: در راستای رزمایش کمک مؤمنانه، همزمان با عید سعید فطر ۱۵۰ بسته غذایی و ۵ هزار قرص نان به همّت جهادگران مسجد امام خمینی(ره) میان اقشاری که به خاطر تبعات اقتصادی کرونا نیازمند شده اند، توزیع شد.

نعمتی زاده افزود: در مرحله اوّل کمک به خانواده های آسیب پذیر از بیماری کرونا، ۱۰۰ بسته معیشتی میان خانواده های نیازمند منطقه توزیع شد و پیرو تاکید رهبر معظّم انقلاب اسلامی مبنی بر رزمایش همدلی، همزمان با عید سعید فطر ۱۵۰ بسته معیشتی به همراه ۵ هزار قرص نان تهیّه و در اختیار خانواده های آسیب دیده قرار گرفت.

وی بسته های اهدایی را شامل اقلام برنج، روغن، رب، نمک، ماکارونی، موادّ شوینده به ارزش هربسته ۱۰۰ هزار تومان عنوان کرد و ضمن قدرانی از خیّرین، گفت: امیدواریم به لطف الهی و با همّت مردم نیکوکار و خیّرین بتوانیم مشکلات نیازمندان که در این روزهای کرونایی بیشتر شده است را مرتفع سازیم و با ایثار و همدلی این بیماری منحوس را شکست دهیم.

کد خبر 932135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha