اجرای  رزمایش همدلی به همت کانون امام خامنه ای تبریز

جهادگران کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای مسجد محمّد رسول الله باغ معروف تبریز، ۷۶۰ بسته حمایتی و یک‌هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم میان خانواده های بی بضاعت و آسیب پذیر از بیماری کرونا توزیع کردند.

«رضا عابدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز به تشریح اقدامات فعّالان کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای مسجد محمّد رسول الله(ص) باغ معروف تبریز در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر پرداخت.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای مسجد محمّد رسول الله (ص) باغ معروف تبریز گفت: با توجّه به شرایط خاصّ امروز جامعه و مشکلات اقتصادی به خصوص برای قشر ضعیف، کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای، خانه قرآن جواد الائمه(ع)، کانون محلّه ای خادمیاران رضوی و پایگاه مقاومت بسیج مسجد محمّد رسول الله(ص) در راستای لبّیک به فرمایش مقام معظّم رهبری و کمک به نیازمندان، رزمایش «مواسات و کمک مؤمنانه» را با تهیّه و توزیع ۷۶۰ بسته حمایتی بین خانواده های بی بضاعت و آسیب پذیر از بیماری کرونا، اجرا کرده اند.

عابدی افزود: در همین راستا جهادگران مسجد، تعداد ۳ گوسفند نیز به همّت خیّرین تهیّه و توسّط فعّالان کانون، برای سلامتی و تعجیل در ظهور و همچنین برای رفع بیماری کرونا، قربانی و ۱۵۰۰ پرس غذا طبخ و در بین نیازمندان منطقه توزیع گردید.

به گفته وی این طرح با بازدید حجّت الاسلام والمسلمین آل هاشم، امام جمعه تبریز و سردار عابدین خرّم فرمانده سپاه عاشورا به اتّفاق فرمانده بسیج منطقه و خیّران عزیز همراه بود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ادامه داد: با توجّه به نیاز مردم به امکانات بهداشتی از جمله ماسک و موادّ ضدّعفونی کننده، ما نیز وظیفه انسانی خود دانستیم تا در این شرایط در حدّ توان خود گام برداریم؛ در همین راستا با کمک حوزه بسیج منطقه اقدام به تهیّه و توزیع موادّ ضدّعفونی کننده و ماسک در بین اهالی منطقه کردیم.

عابدی نصب تابلوی شهید سردار سلیمانی و نصب تابلوی ورودی باغ معروف را ازدیگر فعّالیّت های این کانون نام برد و افزود: در ایّام ماه مبارک رمضان مسابقه بهترین عکس روزه اوّلی ها و حفظ سوره قدر و ترتیل سوره ضحی برگزار شد و در محلّ خانه قرآنی جوادالائمه (ع) از برگزیدگان با اهدای جوایزی از طرف کانون فرهنگی هنری تجلیل به عمل آمد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای مسجد محمّد رسول الله (ص) باغ معروف تبریز ضمن تجلیل و قدرانی صمیمانه از خیّرین عزیز که با مشارکت خود، این امر مهم را محقّق می سازند خاطرنشان کرد: درحال تدارک و تهیّه بسته های معیشتی و قربانی برای اجرای مرحله دوّم این رزمایش هستیم.

کد خبر 932921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha