ظرفیت گروه‌های جهادی در دوران مقابله با کرونا شکوفا شد

حجت الاسلام کاملی فر گغت: ظرفیت عظیم گروه‌های جهادی در دوران مقابله با ویروس کرونا شکوفا شد و نشان داد که ملت ایران دارای همتی بلند هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ حجت الاسلام «حسن کاملی فر» امروز در مراسم تجلیل از خادمان سلامت بیمارستان ارتش جمهوری اسلامی ایران در تبریز اظهار داشت: کی از سنگرهای مهم نظام اسلامی سنگر بهداشت و درمان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: این ویروس منحوس با همه مشکلات و آسیب هایی که داشته، درس ها، عبرت ها و نکات مثبتی هم داشته است که یکی از این موارد شکوفایی ظرفیت هایی است که در بخش های مختلف شاهد آن بودیم.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ما در عرصه های مختلف، صحنه های بی‌بدیلی خلق کردند و در بلایای طبیعی و در بخش سلامت و درمان خوش درخشیدند، مسئولان و نیروهای مسلح بیماری کرونا را هم علیرغم تبلیغات سوء دشمنان به شکل مطلوبی مدیریت کردند.

حجت الاسلام کاملی فر افزود: در بحث کرونا یکی از ظرفیت‌هایی که شکوفا شد، ظرفیت عظیم گروه‌های جهادی بود که نشان داد که مردمان بلند همتی هستند که توانستند با تشکیل گروههای جهادی در زمینه تولید لباس و ماسک، تهیه و توزیع بسته های معیشتی بزرگواری خود را ثابت کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تأکید بر این‌که فرهنگ مواسات و کمک‌های مومنانه در سایه همین فرهنگ دینی و فرهنگ تشیّع است، گفت: امروز نیازمند بازگشت به مفاهیم عالی قرآنی و اسلامی هستیم.

کد خبر 932479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha