اهدای ۱۰۰ بسته حمایتی به کودکان یتیم از سوی مرکز نیکوکاری المهدی

۱۰۰ بسته حمایتی به همّت مرکز نیکوکاری المهدی(عج) و کانون فرهنگی هنری شهید نهادی مسجد المهدی تبریز میان خانواده های دارای یتیم توزیع شد.

«اصغرآراسته» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اهدای ۱۰۰ بسته حمایتی، مختصّ ایتام خبر داد و اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا در سه ماه اخیر سبب تعطیلی بسیاری از مشاغل و کسب و کارها و تشدید مشکل فقر در بین اقشار آسیب پذیر شد،امّا این روزها اجرای رزمایش کمک مؤمنانه،موجی از امیدواری در دل محرومان ایجاد کرده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید نهادی مسجد المهدی منطقه مفتح تبریز افزود: مقام معظّم رهبری بر راه اندازی پویش های بخشش با بهره گیری از ظرفیّت خیّرین و نیکوکاران برای کمک به محرومان و اقشار آسیب دیده از شیوع کرونا در کشور تأکید دارند؛ از این رو مرکز نیکوکاری المهدی(عج) در راستای عمل به مسؤولیّت های اجتماعی خود و با همکاری خیّرین و با همّت کانون فرهنگی هنری شهید نهادی ۱۰۰ بسته حمایتی بین خانواده های کودکان ایتام توزیع شد.

وی با بیان اینکه خدمت کردن به کودکان ایتام، یکی از نکاتی است که در دین مبین اسلام بسیار به آن تأکید شده و این عمل دارای ارزش و اجر خاصّی نزد خداوند است؛ گفت: بسته های اهدایی شامل اقلام برنج، چای، قند، آبلیمو، ربّ گوجه فرنگی، ماکارونی، روغن، شکر، پودر کتلت، بسته های حبوبات به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان بوده است.

آراسته با تجلیل و قدرانی صمیمانه از خیّرین بزرگوار، خاطرنشان کرد: رسیدگی و توجّه به کودکان یتیم از خصلت های انسان های بزرگ و نیک روزگار است و با استمرار این اقدام خداپسندانه می توان این عزیزان را در بهره مندی از یک زندگی سالم و مطابق با تربیت اسلامی یاری رساند.

کد خبر 932012

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha