توزیع بسته های حمایتی بعد از ماه رمضان نیز ادامه دارد

کلامی گفت: امدادگران آذربایجان شرقی تا پایان کرونا در صحنه و کنار مردم خواهند بود و بعد از ماه رمضان نیز به توزیع بسته های حمایتی ادامه می دهند.

«محمد کلامی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: ماه مبارک رمضان امسال به عنوان یک نقطه درخشان در تاریخ کمیته امداد آذربایجان شرقی بعنوان سند اخلاص کارکنان ماند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی ادامه داد: تاثیر نفس قدسی رهبر انقلاب در نیمه شعبان باعث شد؛ مردم و امدادگران در ماه مبارک رمضان صحنه های زیبایی در عرصه احسان و یتیم نوازی رقم زنند.

وی با بیان این‌که روحیه جهادی کارکنان امداد در کمتر جایی دیده می شود، گفت: در نتیجه اخلاص و همت کارکنان امداد و مجاهدان عرصه اقتصادی، تا امروز ۱۴۰ هزار پرس غذای گرم و ۸۵ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش ایران همدل بین نیازمندان استان توزیع شده است.

کلامی به میزان مشارکت مردم در رزمایش ایران همدل کمیته امداد اشاره کرده و افزود: در ماه مبارک رمضان بیش از ۲۲ میلیارد تومان کمک مردمی جمع آوری شده که  آمار بی نظیری است و باید از مردم خاضعانه تشکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: امسال سال سختی برای مردم بدلیل شرایط کرونا و بیکاری های ناشی از آن است و باید برای دستگیری از آسیب دیدگان بیشتر تلاش کرد بر این اساس امدادگران آذربایجان شرقی تا پایان کرونا در صحنه و کنار مردم خواهند بود و بعد از ماه رمضان نیز به توزیع بسته های حمایتی ادامه می دهند.

کد خبر 932477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha