شعبه جدید فروشگاه زنجیره ای رفاه در تبریز افتتاح شد

شعبه جدید فروشگاه زنجیره ای رفاه در مجتمع تجاری لارا واقع در شهرک شهید یاغچیان تبریز و در فضایی بالغ بر ۸۵۰ مترمربع افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، شعبه جدید فروشگاه زنجیره ای رفاه در مجتمع تجاری لارا واقع در شهرک شهید یاغچیان تبریز و در فضایی بالغ بر 850 مترمربع با حضور مشاور عالی مدیرعامل فروشگاه و مدیر تبلیغات و برندینگ رفاه افتتاح شد.

مدیر فروشگاه های زنجیره ای رفاه در استان آذربایجان‌شرقی؛ در حاشیه افتتاح این شعبه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فاز نخست این مجتمع امروز با استقبال همشهریان تبریزی افتتاح می شود که در فازهای بعدی رستوران، شهربازی، فضاهای تفریحی و رفاهی نیز پیش بینی شده است.

«صمد سلطانی» با بیان این‌که 5 هزار کالای متنوع در گروه های مختلف غذایی، بهداشتی، محصولات غذایی تازه، گوشت، سبزیجات، میوه، حبوبات، آجیل و ... همچنین کالاهای اساسی شامل برنج، روغن، چای، مواد شوینده و ... در این شعبه عرضه می شود، گفت: تمامی کالاها با تخفیفات چشمگیر در اختیار مصرف‌کننده قرار می گیرد.

وی با بیان این‌که شعبه رفاه در مجتمع تجاری لارا به عنوان هفتمین فروشگاه رفاه در شهر تبریز است، شناخته می شود، خاطرنشان کرد: هم اکنون 47 شعبه فروشگاه زنجیره ای رفاه در استان آذربایجان شرقی فعال است.

مدیر فروشگاه های زنجیره ای رفاه در استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که تمامی کالاها 10 درصد زیر قیمت درج شده برای مصرف کننده به فروش می رسند، افزود: در بازه های زمانی مختلف و در برخی کالاها تا 50 درصد تخفیف نیز ارایه می شود.

همچنین مشاور عالی مدیر عامل و مدیر بازاریابی و مشتریان فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه کشور اظهار داشت: در استان آذربایجان‌شرقی برنامه جامعی برای توسعه رفاع داریم، چنانکه توسعه فضاهای فروشکاهی در مجتمع های تجاری بزرگ مورد توجه است و در این زمینه از تمام سرمایه گذاران بخش خصوصی برای همکاری مشترک برای توسعه فروشگاه ها در شهر تبریز و استان استقبال می کنیم.

آقایی خاطرنشان کرد: به زودی در شهر تبریز نخستین فروشگاه عمده فروشی رفاه در فضایی بالغ بر 15 هزار مترمربع افتتاح خواهد شد که تأمین کننده خریداران حجمی و انبوه برای سازمان ها، نهادها و فروشگاه های مختلف خرده‌فروش خواهد بود.

وی با بیان این‌که طی ماه های اخیر 23 هزار مترمربع به فضاهای فروشگاهی رفاه در سراسر کشور افزوده شده است، گفت: هم اکنون 11 هزار نفر نیروی انسانی مجرب و کارآزموده با فروشاه زنجیره ای رفاه همکاری دارند که توسعه فضاهای فروشگاهی همواره با افزایش تعداد نیروهای انسانی همراه است.

کد خبر 933331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha