مشارکت فعال کانون شهید نهادی تبریز در طرح ملی «راهکار»

اعضای کانون فرهنگی هنری شهید نهادی تبریز و خیرین مرکز نیکوکاری المهدی در رزمایش همدلی و انفاق با تهیّه و توزیع ۷۰۰ کیلوگرم گوشت گرم و ۳۰۰ پرس غذا و قربانی یک رأس گوسفند مشارکت فعال دارند.

«اصغر آراسته» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اجرای پنجمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی و کمک به نیازمندان در قالب طرح ملّی «راهکار» با تهیّه و توزیع ۷۰۰ کیلوگرم گوشت گرم و طبخ و توزیع ۳۰۰ پرس غذای گرم و ذبح قربانی یک رأس گوسفند برای تعجیل در ظهور حضرت حجّت و سلامتی مقام معظّم رهبری، توسّط مرکز نیکوکاری المهدی و کانون فرهنگی هنری شهید نهادی خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید نهادی مسجد المهدی منطقه مفتّح تبریز گفت: در راستای ترویج فرهنگ نذر و اطعام نیازمندان و سلامتی در ظهور حضرت حجّت و سلامتی مقام معظّم رهبری با مشارکت مرکز نیکوکاری المهدی در لبّیک به تأکیدات رهبر معظّم انقلاب اسلامی مبنی بر رسیدگی به فقراء و نیازمندان را با تمام وجود به عرصه نمایش گذاشتند.

آراسته افزود: این اقدام خیر با حمایت مخاطبان خیر شبکه رادیویی معارف، اعضای کانون فرهنگی هنری و مؤسسه حضرت خدیجه(س) انجام شد؛ که در نهایت گوشت های تهیّه شده و قربانی به منظور اطعام نیازمندان در بین ۴۰۰ خانواده مناطق حاشیه نشین شهر با حفظ کرامت انسانی شبانه در درب منازل این عزیزان توزیع شد.

وی این اقدامات و حضور چشمگیر خیّرین را لبّیک به فرمان رهبری دانست و ادامه داد: اعتقاد داریم رسیدگی به همنوعان و آسیب دیدگان بیماری کرونا بسیار ارزشمند است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید نهادی مسجد المهدی منطقه مفتّح تبریز از همه خیّرین و همچنین خیّرین برنامه رادیویی معارف و کانون فرهنگی هنری و مؤسسه خیریّه حضرت خدیجه (س) به دلیل کمک و حمایت های خالصانه از مردم محروم و نیازمند تشکّر و قدرانی کرد.

کد خبر 934662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha