آمادگی بیش از ۷۰۰ پایگاه برای جمع آوری زکات فطره در چهارمحال و بختیاری

ملک پور با اشاره به استقرار ۷۲۵ پایگاه جمع آوری زکات فطره در استان، گفت: این پایگاه ها در ادارات کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مساجد برگزارکننده نماز عید فطر مستقر می شوند.

«علی ملک پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری نماز عید فطر در اجتماعات گسترده تصمیمات جدیدی برای دریافت زکات فطره اندیشیده شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به استقرار ۷۲۵ پایگاه جمع آوری زکات فطره در استان، افزود: این پایگاه ها در ادارات کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مساجد برگزارکننده نماز عید فطر مستقر می شوند.

 

وی با اشاره به ضرورت تجمیع زکات فطره در سراسر استان، اظهار کرد: تمام صندوق های جمع آوری زکات فطره در سراسر استان با آرم مخصوص شورای زکات استان است.

 

ملک پور با بیان اینکه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پاکت های ویژه زکات فطره در میان مردم توزیع می شود، اظهار کرد: حدود ۲۴ هزار پاکت برای این امر اختصاص داده شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری استفاده از روش های غیرحضوری را بهترین روش پرداخت زکات فطره خواند و تصریح کرد: مردم استان می توانند مبلغ زکات فطره و کفارات خود را به حساب کمیته امداد استان از طریق کارت به کارت یا بهره گیری از کدهای USSD واریز کنند.

 

وی شماره کارت 6037997950054362 و کد #038*2*5*8877* را مبدأ واریز زکات فطره مردم استان برای کمک به نیازمندان دانست و اظهار کرد: مبالغ جمع آوری شده در اسرع وقت بر اساس تعداد نیازمندان در مناطق مختلف سراسر استان توزیع می شود.

 

کد خبر 931719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha