لزوم بهره‌مندی از فضائل و برکات ماه رمضان

حجت‌الاسلام بهرامیان به ارائه آثار و اهمیت ماه رمضان پرداخت و گفت: با توجه به سیره و احادیث ائمه معصومین (ع) مومنان باید نهایت بهره‌مندی را از فضائل و برکات ماه رمضان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام قاسم بهرامیان» شامگاه (شنبه ۳ خرداد) در آئین توزیع یک‌هزار بسته غذایی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) میان نیازمندان و معصرین اندیمشک، ضمن گرامیداشت روز قدس اظهار کرد: در این روز با اهمیت همه دنیا و جهانیان برای قدس شریف دست به دست یکدیگر دادند و برای ریشه‌کن کردن صهیونیست همیاری کردند.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به اینکه رزمایش مواسات و همدلی به فرمان ولی‌امر مسلمین تدوین شده افزود: لازم است تمامی ادارات، ارگان‌ها و نهادهای شهرستان اندیمشک با همکاری و همیاری برای برطرف کردن مشکلات تلاش کنند.

 

وی اذعان داشت: هلال ماه رمضان با استفاده از تدوین طبیعی به زندگی طبیعی ما نظم می‌بخشد و ما می توانیم عبادات خود را بر روی این هلال مرتب و منظم کنیم و خداوند نیز این بندگی و عبادت را به ما عطا کرده است.

 

حجت‌الاسلام بهرامیان با بیان اینکه عید فطر از روزهای مقدس دین اسلام است که در این روز خداوند را مورد ستایش قرار می‌دهیم تصریح کرد: اگر کسی در ماه رمضان با رحمت قلب خود را سالم و حامل معنویت کرد، از رحمت خداوند مایوس نمی‌شود.

 

وی با تاکید بر لزوم تعظیم در برابر خداوند متعال عنوان کرد: مردم باید بدون تکبر و متواضعانه با یکدیگر ارتباط داشته باشند و رحمت الهی را برای خود کسب کنند تا خداوند نیز برکات را برای نظام الهی مهیا کند.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به فریضه، برکات، نورانیت و فضیلت‌های ماه رمضان ادامه داد: با توجه به سیره و احادیث ائمه معصومین مومنان باید نهایت بهره‌مندی را از فضائل و برکات ماه رمضان داشته باشند.

 

«پیمان جهانگیری» نیز ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: در آن ایام دغدغه‌های زیادی وجود داشت که امام راحل نیز دستور و تاکید فراوانی بر آزادسازی شهر خرمشهر کردند و در نهایت با تلاش‌ها و رشادت‌های بی‌دریغ و ایمان قوی رزمندگان، این شهر آزاد شد.

 

فرماندار اندیمشک اضافه کرد: در شهرستان اندیمشک با همیاری مسئولان و همکاری اقشار مختلف مردم اقدامات مختلفی صورت گرفته که خوشبختانه نقش موثری در راستای کنترل و پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا داشته‌اند.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایش کمک مومنانه، این رزمایش باید با محوریت و هماهنگی سپاه و با همکاری و مشارکت بیشتر تداوم پیدا کند و تا شکست کامل ویروس کرونا به‌صورت مستمر برگزار شود.

 

کد خبر 931842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha