بازگشایی تمامی اماکن تاریخی و تاسیسات گردشگری استان ایلام

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام گفت: از امروز تمامی اماکن تاریخی و تاسیسات گردشگری استان ایلام بازگشایی می شوند.

«عبدالمالک شنبه زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: تمامی اماکن تاریخی و تاسیسات گردشگری استان از امروز مورخ 4 خرداد ماه 99  مصادف با عید سعید آغاز به کار کرده اند.

 

وی افزود: در بیست و یکمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا مصوب شده بود که تمامی اماکن تاریخی، موزه ها و تمامی تاسیسات گردشگری اعم از آژانس های مسافرتی، دفاتر خدمات مسافرتی، هتل ها، مهمانپذیرها، خانه مسافرها، رستوران ها، اقامتگاههای بوم گردی، مجتمع های خدماتی رفاهی و بین راهی،کمپ های گردشگری و همچنین بازارچه ها، فروشگاهها و کارگاه های صنایع دستی از روز یکشنبه ۴ خرداد ماه 99  مصادف با عید سعید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کنند.

 

شنبه زاده یادآور شد: در راستای تشدید بازدیدهای نظارتی، به‌منظور اجرای پروتکل های بهداشتی در واحدهای گردشگری استان، اعم از مراکز اقامتی، پذیرایی و مجتمع‌های خدمات رفاهی با هماهنگی این اداره‌کل قبل از عید فطر بازدید مشترکی با حضور دستگاه‌های ناظر در استان انجام شده است.

 

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از تشدید بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری ایلام در ایام عید سعید فطر خبر داد.

 

وی همچنین از ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی به تمامی هتل‌ها و مراکز اقامتی تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: از جمله مواردی که به تأسیسات گردشگری در ایام تعطیلات عیدفطر یاددآوری شده است می توان به کنترل قیمت و در معرض دید بودن نرخ مصوب، بررسی معتبر بودن پروانه بهره برداری در صورت اعلام مجاز بودن فعالیت از سوی ستاد ملی کرونا استان در تعطیلات عید فطر، برخورد با دفاتر متخلف، پیگیری و رسیدگی به شکایات از طریق سامانه و تاکید بر رعایت سئونات اسلامی اشاره کرد.

کد خبر 931886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha