سهم گردشگری از اعتبارت گلستان تنها ۲.۲ درصد است

تجری گفت: : تنها ۲.۲ درصد از اعتبارات استانی به حوزه گردشگری اختصاص یافته است و اعتبارات این بخش فاصله زیادی با محورهای دیگر دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احمد تجری» ظهر امروز (دوشنبه 5 خرداد) در جمع مدیران دستگاه های اجرایی اظهار کرد: در شورای برنامه ریزی استان گلستان  گردشگری به عنوان یکی از محورهای توسعه استان مد نظر قرار گرفته است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان ادامه داد: نیاز است به حوزه توسعه گردشگری در اعتبارات اهتمام بیشتری شود چرا که رونق گردشگری توسعه استان را به همراه خواهد داشت.

 

تجری متذکر شد: تنها 2.2 درصد از اعتبارات استانی به حوزه گردشگری اختصاص یافته است و اعتبارات این بخش فاصله زیادی با محورهای دیگر دارد.

 

وی گفت: نافی امنیت بخش کشاورزی در استان نیستیم ولی اعتقاد داریم که به حوزه گردشگری که جزو محورهای توسعه استان به شمار می رود آنگونه که باید توجه نشده است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان با بیان اینکه سرمایه گذاری زیادی در شهرستان های استان در حوزه گردشگری در حال اجرا است، بیان کرد: باید زیرساخت های توسعه گردشگری فراهم شود و اگر اعتبارات خوبی در نظر گرفته شود مجموعه ای مثل کبودوال و شیرآباد می تواند در حوزه گردشگری به جایگاه خوبی برسد.

 

 

کد خبر 932085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha