۱۸۵دانش آموز بی بضاعت سنگری کمک های مـومنانه دریافت کردند

ایزدی با بیان اینکه دانش آموزان ۹۰ مدرسه شهری و روستایی سنگر عضو بسیج دانش آموزی هستند، گفت: در رزمایش مواسات و همدلی به ۱۸۵دانش آموز بی بضاعت بسته سبد غذایی و یا بن کالا اهدا شد.

«رسول ایزدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  گفت: مواسات فرصتی ایجاد کرد تا نگاه ویژه‌تری در کمک به نیازمندان و قشر آسیب‌پذیرتر جامعه داشته باشیم.



مسئول بسیج دانش آموزی سنگر با اشاره به اینکه در مرحله اول رزمایش طرح مواسات ۸۰ بسته غذایی بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع شد افزود: در مرحله دوم نیز توانستیم بین ۹٠ دانش آموز بی‌بضاعت این بسته‌های حمایتی را توزیع کنیم.



وی تصریح کرد: همچنین به ۱۵ نفر از این دانش‌آموزان بی‌بضاعت بن خرید کالا به ارزش ۲۵۰ هزار تومان پرداخت شد.



ایزدی با اشاره به اینکه نحوه توزیع این بسته‌های حمایتی و بن کالا برعهده مدارس بود، بیان کرد: در مدارس روستاها که برای دانش‌آموزان امکان حضور در رشت فراهم نبود مستقیم سبد کالا ارایه شد ولی به دانش‌آموزان دیگر بن کالا اختصاص داده شد.



وی در ادامه اظهار کرد: در کنار اهدا کالا در اقدامی فرهنگی به هریک از این دانش‌آموزان شناسنامه یک شهید همراه با خلاصه‌ای از زندگی‌نامه آن شهید بزرگوار ارائه شد تا دانش‌آموزان با زندگی آن شهید هرچه بیشتر آشنا شوند.

 

ایزدی با اشاره به اینکه حدود ۹٠ مدرسه شهری و روستایی در بخش سنگر داریم، افزود: همه دانش‌آموزان سنگری عضو بسیج عمومی ما هستند و در برنامه‌ای که در مدارس داریم همه دانش‌آموزان در آن حضور می‌یابند.
 

وی در ادامه به برنامه روز قدس اشاره کرد و گفت: امسال در رمضانی متفاوت توانستیم روز قدس را نه در خیابان‌ها و مسیرها، بلکه در  کانال‌ها و گروه‌ها جریان دهیم و راهپیمایی مثال‌زدنی را در فضای مجازی به وسعت فضای تمامی دل‌های آگاه و بیدار انجام دهیم.



ایزدی تصریح کرد: اگرچه کرونا، راهپیمایی رمضان ۹۹ را از حضور فیزیکی به حضور مجازی تبدیل کرد ولی افسران جبهه جنگ نرم، شکوه و هیبت آن را دو صد چندان کردند و این شدنی نبود مگر به عشق رهایی قبله اول مسلمین جهان از اشغال اشغالگران صهیونیسم.


   
وی در ادامه خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با برافراشتن پرچم استکبارستیزی، همچون تمام سال‌های قبل، پشتیبان و حامی جوانان برومند و ضدصهیونیسم فلسطینی است و این پرچم را تا نابودی کامل این غده سرطانی، در اهتزاز نگاه خواهد داشت.


 
ایزدی اذعان کرد: ما همچنین از دانش‌آموزان بسیجی خواستیم تا با شرکت در پویش مجازی روز قدس در حمایت از مردم فلسطین حمایت کنند.
 

وی خاطرنشان کرد: نامه به مردم مظلوم فلسطین در حمایت از مقاومت و ایستادگی، نقاشی با موضوع فلسطین و نابودی رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی، انتخاب شعار برای روز جهانی قدس (اگر شما جای مسـٔول انتخاب شعار روز قدس بودید چه شعاری انتخاب می‌کردید؟)، پویش بارگزاری تصویر مرتبط با روز قدس برای پروفایل و استوری در شبکه‌های اجتماعی، صدور بیانیه مبنی بر آرمان‌های روز قدس و دفاع از مقاومت مردم فلسطین از جمله فعالیت‌های دانش آموزان در این پویش بود.

کد خبر 932123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha