کانون‌های مساجد فلاورجان ۱۰۰  هزار ماسک تولید و توزیع کردند

توکلی با اشاره به اقدامات کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فلاورجان گفت: کانون های مساجد این شهرستان یکصد و بیست هزار ماسک تولید و در بین مردم توزیع کردند.

«نوید توکلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان با اشاره فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد فلاورجان در ایام کرونایی و ماه مبارک رمضان با عنوان طرح ملی «راهکار» اظهارداشت: تولید ماسک، توزیع بسته های فرهنگی، تهیه و توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی و کمک به ستاد کرونا شهرستان برای مدیریت پیشگیری از شیوع بیماری ها از اقدامات مهم این‌مراکز است.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فلاورجان افزود: ۱۲۰ هزار ماسک در کارگاه های کانون های این شهرستان تولید و در بین مردم توزیع شد.


وی با اشاره به تهیه بسته های معیشتی و بهداشتی گفت: بسته های بهداشتی شامل مواد شوینده، ضد عفونی کننده و ماسک بوده و در بسته معیشتی گوشت، حبوبات و مواد غذایی پیش بینی و قرار گرفته است.


توکلی از توزیع تعدادی لباس و پوشاک نیز برای خانواده های نیازمند خبرداد و گفت: حمایت از خانواده های نیازمند جزء اصلی برنامه های کانون های مساجد در بخش شهری و روستایی در این مدت بوده است.


وی اضافه کرد: ضدعفونی مناطق مختلف شهر و روستاها و همچنین کمک در کنترل ورودی مناطق مختلف شهرستان توسط بچه های مسجد انجام شده است.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فلاورجان یادآورشد: فعالیت فرهنگی و آموزشی با موضوع کرونا و همچنین فعالیت فرهنگی برای اوقات فراغت مردم در بستر فضای مجازی انجام شد که کانون هدی مساجد در این دسته از فعالیت ها پیش قدم بودند.

 

کد خبر 932276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha