اقدامات اولیه برای تفکیک زباله در شهر اردکان انجام شده است

غفوری گفت: تمامی محله های سطح شهر اردکان از نهضت آسفالت بهره مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «اباذر غفوری» عصر روز گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه، فعالان خبری فضای مجازی و خبرنگاران شهرستان اردکان، گفت: پروژه‌های نیمه تمام را پیگیری کرده و در راستای آن معابر متعددی را هم آزاد سازی کردیم.

وی با بیان اینکه مسیر دوچرخه سواری در حاشیه بلوار ولی عصر، پارک کوهستان و پارک اشراق پیش‌بینی کرده‌ایم گفت: مسیر دوچرخه سواری در حاشیه بلوار ولی عصر پیشرفت داشته است.

شهردار اردکان با اشاره به اینکه در پارک‌های بانوان مسیر دوچرخه سواری اجرا می‌شود ادامه داد: به زودی پروژه مسیر دوچرخه سواری پارک کوهستان آغاز می شود.

وی گفت: چادرملو ۱۵ میلیارد تومان هزینه قیر اختصاص داده است و شهرداری هم باید ۱۵ میلیارد تومان هزینه کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بیش از صد معبر برای نهضت آسفالت پیش‌بینی شده است اذعان کرد: اولویت نهضت آسفالت با معابری است که هیچگونه حفاری نداشته باشند و تمامی محله‌های شهر از نهضت آسفالت بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه حذف اضافه کاری کارکنان شهرداری با توجه به تعطیلات فروردین‌ماه اتفاق افتاده است گفت: البته اضافه‌کاری به آن‌هایی که در این ایام مشغول فعالیت بوده‌اند تخصیص داده شده است.

غفوری با تاکید بر اینکه همواره سعی کرده‌ایم به قول‌هایمان عمل کنیم ابراز کرد: بدهی شهرداری زمانی که شهردار شدم نزدیک به ۲۷ میلیارد بود و الان نزدیک به ۱۶ میلیارد است.

شهردار اردکان با اشاره به اینکه باید جلوی ضررها را بگیریم و صلاح شهر را مد نظر داشته باشیم یادآور شد: ما درختان مثمری را می‌توانیم بکاریم که به شهر هم زیبایی بدهد و در واقع کاشت هر درخت مثمری در شهر مناسب نیست.

وی در این رابطه افزود: درختان مثمر در معرض آلودگی شهر قرار دارند و ممکن است سلامت شهروندان را به خطر بی‌اندازد البته فضاهای متعددی هم برای درختان مثمر قرار داده‌ایم. همچنین در کاشت درختان باید شرایط آب و هوایی در نظر گرفت.

شهردار اردکان با اشاره به اینکه جمع‌آوری پسماند در شب هزینه‌های بیشتری را به‌وجود می‌آورد گفت: اقدامات اولیه برای تفکیک زباله در شهر انجام شده و امیدواریم در سال‌جاری به مرحله اجرا برسد.

کد خبر 932500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha